Gå til innhold

Nå kan iPhone X forhåndsbestilles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-82pScT

Joda, og en Toyota Yaris og Mercedes S klasse har begge 4 hjul, vinduer, ratt etc..hvorfor betale mer?

Nå vil jeg si at det faktisk mer riktig å sammenligne telefonen mot Google Pixel eller Note 8, og begge de 2 ligger nærmer 10.000 kroners klassen de også - så høy prising er noe vi vil se hos alle parter fremover.

Jeg er enig at prisen er jævlig høy, men i mobilens verden blir iPhone som en Mercedes S klasse, du får ikke mest for penga - men du får det beste.

Latterlig. På hvilken måte er iPhone best? Pixel og Note 8 har bedre kameraer og høyere oppløsning på sine skjermer. De har også quick charge, no iPhone ikke har. Pixel med sitt brukergrensesnitt kjører glattere med færre frame drops, lugging og inkonsistens i animasjoner enn iOS. Og slik fortsetter det....

Det eneste iPhone er best i er prosessorytelse.

Når du bruker ord som latterlig, så burde du gjøre såpass Research at iPhone har hurtiglading til nyeste serier, trådløs lading også, noe Pixel ikke har. Og i PhoneArena sin "blindtest" så kåret faktisk seerne iPhone som vinner foran Note 8.

Og du burde gjøre såpass research om at hurtiglading bare er mulig ved å kjøpe en egen dedikert lader, da den i boksen ikke gjør det. Og morsomt at trådløs lading plutselig er dritviktig nå plutselig; i over et halvt tiår har Android hatt trådløs lading og ingen har brydd seg. Men så snart iPhone får det er det en superviktig funksjon!

Når det gjelder kameratesten, er Notebookcheck en av flere hundre anmeldere der ute. At du håndålukker en enkelttest som passer deg er patetisk. Pell deg tilbake til ITAvisen. Vi har ikke sansen for fjortisser her inne.

Lenke til kommentar

«Pell deg tilbake til ITAvisen. Vi har ikke sansen for fjortisser her inne»

Snakk for deg selv...

Måten du skriver på og at du er så hissig får meg ikke til å tro at du er så veldig gammel du heller..

«trådløs lading plutselig er dritviktig nå plutselig»

Hvem sier d andre enn deg selv her? Personlig så ser jeg liten nytte i dette. Kanskje blir d bra å ha i bilen.

«Det eneste iPhone er best i er prosessorytelse»

Rart, han forteller jo om en test som viser det finns folk som liker dette kameraet best? Og iPhone x har vel d beste ansiktsgjenkjennings systemet til nå?

God natt?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt denne voldsomme trangen til å rakke ned på andre? Ordbruken i endel av disse innleggene minner meg mer om en undertrykt barnehage enn en diskusjon mellom siviliserte og forhåpentligvis relativt modne og voksne mennesker.

Hvorvidt telefon X har hatt funksjon Y, mens telefon Z har hatt funksjon Æ osv er da fryktelig lite interessant? Folk skaffer den telefonen de har mest lyst på, eventuelt den mest attraktive innenfor sitt eget budsjett og så enkelt er det? Vi kan sitte å sammenligne til vi bli blå og grønne i trynet uten å bli enig da det alltid vil være relevante forskjeller mellom alle modeller. Hvor små og store disse forskjellene er og hvor viktig det er for person A og person B vil jo alltid variere men man vil aldri komme til noen unison enighet om hva som er viktigst og hva da til slutt vil være best for noen andre enn seg selv.

Hvorvidt en Androidtelefon har hatt støtte for trådløsladning, hurtigladning osv i en X-antall år spiller jo egentlig ikke så fryktelig stor rolle for en person som av en eller annen grunn foretrekker iOS og derfor ikke har funnet disse Androidtelefonene aktuelle. Men for denne personen så kan det jo fort være at vedkommende nå syntes det er morsomt og spennende og endelig få denne funksjonaliteten på et produkt som vedkommende selv vurderer å anskaffe. Dette er vel ikke så fryktelig vanskelig å forstå?

Dette blir litt som at jeg ikke skal kunne glede meg over å få en OLED TV i huset bare fordi naboen har hatt dette i to år allerede.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Joda, og en Toyota Yaris og Mercedes S klasse har begge 4 hjul, vinduer, ratt etc..hvorfor betale mer?

Nå vil jeg si at det faktisk mer riktig å sammenligne telefonen mot Google Pixel eller Note 8, og begge de 2 ligger nærmer 10.000 kroners klassen de også - så høy prising er noe vi vil se hos alle parter fremover.

Jeg er enig at prisen er jævlig høy, men i mobilens verden blir iPhone som en Mercedes S klasse, du får ikke mest for penga - men du får det beste.

Latterlig. På hvilken måte er iPhone best? Pixel og Note 8 har bedre kameraer og høyere oppløsning på sine skjermer. De har også quick charge, no iPhone ikke har. Pixel med sitt brukergrensesnitt kjører glattere med færre frame drops, lugging og inkonsistens i animasjoner enn iOS. Og slik fortsetter det....

Det eneste iPhone er best i er prosessorytelse.

Når du bruker ord som latterlig, så burde du gjøre såpass Research at iPhone har hurtiglading til nyeste serier, trådløs lading også, noe Pixel ikke har. Og i PhoneArena sin "blindtest" så kåret faktisk seerne iPhone som vinner foran Note 8.

Og du burde gjøre såpass research om at hurtiglading bare er mulig ved å kjøpe en egen dedikert lader, da den i boksen ikke gjør det. Og morsomt at trådløs lading plutselig er dritviktig nå plutselig; i over et halvt tiår har Android hatt trådløs lading og ingen har brydd seg. Men så snart iPhone får det er det en superviktig funksjon!

Når det gjelder kameratesten, er Notebookcheck en av flere hundre anmeldere der ute. At du håndålukker en enkelttest som passer deg er patetisk. Pell deg tilbake til ITAvisen. Vi har ikke sansen for fjortisser her inne.

Haha, nå er det jo faktisk du som i dine feile synsinger (typisk Android-bruker) som trekker fram hva som er viktig, og jeg utmerket godt at ekstra kraftig lader ikke følger med, det fulgte heller ikke trådløs lader med den S7 Edge som vi har hjemme selv om den støtte trådløs. Og joda det er en drøss med anmeldere, jeg henviste til en der de som IKKE var merkeblind avgjorde hva DE syntes var best, det trenger selvfølgelig ikke være fasiten da kun fotografen sjøl vet hvordan den er.

Ang ITavisen, hadde fjortisstrollene fra Android-leiren som heller ikke har peiling på Apple pellet seg hit til hvor det er samme nivå tydeligvis, så hadde artiklene blitt normale der, men flesteparten av de ble vel bannet her og bruker helt andre nick, vet om flere.

Ha en fin dag :-)

Lenke til kommentar

Veldig enig med RamGuy her.

Hvis du faktisk møter folk og de sier de skal kjøpe iPhone X, og de har gledet seg så mye til å få den osv. Hvor mange ville begynt å snakke om hvordan Y mobil er bedre, fordi Z grunn? Hvor mange ville kommet med andre former kritikk? Det er jo langt ifra normal utførsel å begynne slikt. 

Det er helt greit å diskutere produkter, hva som en synes er best osv. Men tenkt på situasjonen. Ville du når som helst en iPhone ble nevnt begynt å si hvorfor en annen telefon er bedre?

"Se på den fine nye iPhonen jeg kjøpte!"

"Ehm, faktisk så er X telefon mye bedre, og du kastet bare vekk masse penger fordi du er en sau".

(Ja, det er overdrevet)

Hvorfor er det slik at fordi det er på Internet så er det helt greit å rakke ned på folk og si ting en ikke ville sagt ellers? Det er jo en grunn til at folk ikke ville sagt det ellers, men så lenge en ikke fysisk ser den andre personen så ignoreres åpenbart denne grunnen. 

Så om folk vil diskutere iPhone X så er jeg sikker på at det er et titalls tråder der ute hvor dette produktet kan diskuteres saklig. Denne tråden er for folk som har forhåndsbestilt seg en iPhone X og er glad for det. Jeg ville aldri kjøpt den selv med den prisen, men det virker som en veldig bra telefon, så synes det er supert at folk er glade for at de kommer til å få denne telefonen som de utvilsomt kommer til å like. Men om folk ikke har annet enn negative bidrag å komme med i en tråd for folk som er glade for at de endelig har fått kjøpt mobilen de har ventet på, så er det faktisk bedre å ikke si noe. Hva er målet engang? Folk her har allerede kjøpt telefonen. Så er målet da å få dem til å føle at de gjorde et galt valg? Anbefaler folk å tenke over slikt før de trykker "Post".

Lenke til kommentar

Veldig enig med RamGuy her.

Hvis du faktisk møter folk og de sier de skal kjøpe iPhone X, og de har gledet seg så mye til å få den osv. Hvor mange ville begynt å snakke om hvordan Y mobil er bedre, fordi Z grunn? Hvor mange ville kommet med andre former kritikk? Det er jo langt ifra normal utførsel å begynne slikt. 

Det er helt greit å diskutere produkter, hva som en synes er best osv. Men tenkt på situasjonen. Ville du når som helst en iPhone ble nevnt begynt å si hvorfor en annen telefon er bedre?

"Se på den fine nye iPhonen jeg kjøpte!"

"Ehm, faktisk så er X telefon mye bedre, og du kastet bare vekk masse penger fordi du er en sau".

(Ja, det er overdrevet)

Hvorfor er det slik at fordi det er på Internet så er det helt greit å rakke ned på folk og si ting en ikke ville sagt ellers? Det er jo en grunn til at folk ikke ville sagt det ellers, men så lenge en ikke fysisk ser den andre personen så ignoreres åpenbart denne grunnen. 

Så om folk vil diskutere iPhone X så er jeg sikker på at det er et titalls tråder der ute hvor dette produktet kan diskuteres saklig. Denne tråden er for folk som har forhåndsbestilt seg en iPhone X og er glad for det. Jeg ville aldri kjøpt den selv med den prisen, men det virker som en veldig bra telefon, så synes det er supert at folk er glade for at de kommer til å få denne telefonen som de utvilsomt kommer til å like. Men om folk ikke har annet enn negative bidrag å komme med i en tråd for folk som er glade for at de endelig har fått kjøpt mobilen de har ventet på, så er det faktisk bedre å ikke si noe. Hva er målet engang? Folk her har allerede kjøpt telefonen. Så er målet da å få dem til å føle at de gjorde et galt valg? Anbefaler folk å tenke over slikt før de trykker "Post".

Problemet er at internet er (relativt) anonymt. Folk som må holde seg in nakken i det vanlige liv kan spy ut alt dem holder inne her. 

Lenke til kommentar

De sliter fordi de mangler OLED-skjermer. LG kunne ikke levere nok, så nå kjøper de kjøper av Samsung. Samtidig kopierer Samsung all teknologien fra iPhone X, sånn at de kan forsette å saksøke hverandre.

Samsung sin arroganse og "nyskapning" av apper som Google allerede har er kvalmende. De kan ikke optimalisere noe som helst og spyr ut nye mobiler for å kunne håndtere den elendige kodingen deres.

Jeg er Android-fan og programmerer, men om jeg måtte velge mellom Apple eller Samsung, så hadde jeg valg Apple.

Samsung får holde seg til støvsugere, vaskemaskiner(som tar fyr) og diverse.

Lenke til kommentar

De sliter fordi de mangler OLED-skjermer. LG kunne ikke levere nok, så nå kjøper de kjøper av Samsung. Samtidig kopierer Samsung all teknologien fra iPhone X, sånn at de kan forsette å saksøke hverandre.

Samsung sin arroganse og "nyskapning" av apper som Google allerede har er kvalmende. De kan ikke optimalisere noe som helst og spyr ut nye mobiler for å kunne håndtere den elendige kodingen deres.

Jeg er Android-fan og programmerer, men om jeg måtte velge mellom Apple eller Samsung, så hadde jeg valg Apple.

Samsung får holde seg til støvsugere, vaskemaskiner(som tar fyr) og diverse.

Hvorfor fortsetter du å spre feilinformasjon? LG har aldri vært leverandør av oledskjermer til iPhone x.
Lenke til kommentar

Ja, noen har ikke fått med seg at det er delene til Apples Face ID som mangler. Som blir produsert av Sharp og LG Innotek:

http://led.lginnotek.com/ (LG Display lager skjermene)

Det er også rimelig ulogisk å påstå at Samsung kopierer et produkt som enda ikke er i hyllene, med tanke på at neste toppmodell fra dem kommer om et halvt år. Så egentlig er det du sier om at Samsung som kopierer iPhoneX en umulighet.

Vanligvis Google som henter funksjoner fra Samsung, ikke omvendt. Men det er utrolig irrelevant her.

Om målet ditt bare er å skape negativitet ut av ingenting, hvorfor tar du ikke å skriver det ikke ned bare for deg selv? 

Og hvis du liker Google så godt. Bruk det de er kjent for: Søkemotor. Det finnes hundrevis med artikler om iPhone Xs mangel på komponenter. Og de skriver ikke det du sier nå.

Lenke til kommentar

Noen som enda ikke har fått sin iPhone X sendt?

Skjønner at det sendes med ekspresslevering, men begynner å bli litt skeptisk når min enda ikke er sendt. Eller skjer det kanskje i løpet av kvelden/natta siden det er en viss tidsforskjell?

Lenke til kommentar

Noen som enda ikke har fått sin iPhone X sendt?

Skjønner at det sendes med ekspresslevering, men begynner å bli litt skeptisk når min enda ikke er sendt. Eller skjer det kanskje i løpet av kvelden/natta siden det er en viss tidsforskjell?

Min ble sendt i dag.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...