AfterGlow Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Rockstar har sluppet ny trailer som du kan beskue i 4K UHD-oppløsning.Slik ser den nye versjonen av L.A. Noire ut Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Ny versjon av et spill ingen vil ha. Hadde det vært ny versjon av Red Dead Redemption så tror jeg det ville ha solgt bra. 5 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Ny versjon av et spill ingen vil ha. Hadde det vært ny versjon av Red Dead Redemption så tror jeg det ville ha solgt bra. Er vel det som er meningen, de tapte sikkert noe penger på dette spillet etter all drama rundt det. Har fullført spillet når det kom ut og det er veldig bra, men ikke spill det for og teste et open world spill, da verdenen rundt deg har ingenting i seg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 4k in glorious 30fps? 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Kommer aldri til å spille i 4K med det skjermkortet eller monitoren jeg har nå uansett.. Har 60 Hz og ser ikke noe vits med 120 eller 144 hz men jaja x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå