AfterGlow Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Her er maskinkravene.Dette er PC-en du må ha for å kjøre Call of Duty: WWII Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 90gig? Sorry det finnes ikke noen COD spill som er verdt å bruke opp 90gig av hardisken min. 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Som en anna person kommenterte på en anna artikkel om ett spill, at man bare trenger maskinvare som tilsvarer de middelmådige konsollene som er der ute, what a big surprise egentlig, jeg er sjokkert, virkelig sjokkert. Men igjen, de bruker jo sikkert den samme eld gamle motoren de alltid har brukt, så kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 (endret) Såe.. Støtte for Crossfire? nei det var vel kansje dumt spørsmål man vet svaret på... Hva med Vulkan støtte så man får god ytelse med bare ett kort? nei var kansje like dumt spørsmål.... Jaja, får håpe det er like lettkjørt som de tidligere spillene så man fortsatt kan spille det i 4K med grei kvalitet på ett kort i DX11.... Endret 27. oktober 2017 av Complexity Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Hva er det egentlig de skal bruke de 90gigsa på? COD ser jo aldri veldig bra ut. Og spill jeg regner med har mye mye bedre grafikk enn det COD får tar 50-60gig. Hvordan skal COD brukte 30 gig mer. Med dårligere grafikk? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 90 GB? Da er det sikkert 2 timer med video snutter. Jeg har nettopp spilt gjennom Wolfenstein II, og der var det ca 1 time med video tull. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe det CoD spillet, kjøpte ikke det forrige heller. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 90 GB? Da er det sikkert 2 timer med video snutter. Jeg har nettopp spilt gjennom Wolfenstein II, og der var det ca 1 time med video tull. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe det CoD spillet, kjøpte ikke det forrige heller. Wolfenstein 2 som altså kom i dag? Er spillet veldig kort eller har du lite å gjøre om dagen? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Lite å gjøre kanksje?? Tok meg ca 10 timer å spille igjennom det, men hoppet nok over dette å lete etter alt gullet og oppgraderingspakkene til våpen og slikt. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 'Det skal ha blitt lagt stor vekt på å gjøre spillet så autentisk som mulig' Like autentisk som wolfenstein. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 'Det skal ha blitt lagt stor vekt på å gjøre spillet så autentisk som mulig' Like autentisk som wolfenstein. Ja, helt sikkert. Som jeg nevnte, sikkert masse video snutter etter som spillet er på 90GB. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Jeg som lenge har tenkt at tiden er inne for å oppgradere CPU (har i5-2500k). Merkelig egentlig hvor godt en så gammel CPU gjør det i nye spill. Burde ikke klage men det får meg til å tenke på lite som faktisk har skjedd med CPU de siste årene. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Kan ikke skjønne at dette er riktig at det skal bruke 90 GB ?? WOW bruker 43 GB og Destiny 2 bruker 35 GB til sammenligning så at det skal bruke så mye plass er en gåte...! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 50gig med malwere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå