Profet Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Jeg har problemer med vennskap, både det å bli kjent og det å holde på venner. Jeg vet ikke hva som er oroblemet, men kanskje noen har tips likevel? Bare føler meg så sosial nå, men innser at jeg ikke har noen. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 (endret) Det er en livslang prosess. Jeg for min del har ikke så mange venner, men de jeg har er venner for livet. Ble kjent via fyll i byen. Men jeg ser også internett som en måte å være sosial på. Det blir mer råpolert og utilslørt. I virkeligheten blir det mer risikofylt, man kan aldri vite hvordan folk reagerer. På internett har man muligheten og tiden til å formulere seg bedre. For noen passer det bra, for andre blir det for tidkrevende. Spørs litt hva man er ute etter også vel. Lettere å skape bånd med noen når det er i relasjon til en aktivitet, for eksempel lagsport. Det -kan- være lett å ha noen å bare "henge" med også, prate om tilfeldige ting, men det blir som med løv i vinden. Easy come, easy go. Man må ha et mål og en mening med hele greia, og jobbe hardt for å ivareta det. Ha felles interesseområder som holder vennskapsbåndet i gang. Bli klar over ens egenskaper så en vet hva man ser etter i andre, og hva man kan gi til andre. Endret 26. oktober 2017 av Taurean Lenke til kommentar
Profet Skrevet 26. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2017 Ja, må jo investere i det, men jeg vet ikke jeg, har bare ikke kjemi med noen som helst? Da er det kanskje noe feil med en? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 (endret) Hva om du hadde "filtrért" 1 000 000 mennesker? Tror du du hadde funnet noen da? ^^ Jeg har falt i den samme fellen. Det er også naturlig å føle på nedtrykthet/nedstemthet når man ikke finner en "sjelevenn". Men hvis man aldri gir opp, så øker sjansen betraktelig for at man finner noen. Også ved å forstå seg selv, så øker sjansen enda mer. Man kan gjøre dét man kan for å øke sjansene. Man kan også studére psykologi. Det er mange som -later som- at de er svært omgjengelige og verdensvante, men som kanskje er underminérte og ensomme på fritiden. Indre integritét er vanskelig å oppnå for hvem som helst. Nok en gang kan jeg bruke meg selv som eksempel. Det er mange irl som kanskje ser på meg som litt ufølsom og tilbaketrukket. Men dét er fordi jeg tenker mer på de større linjene i livet. Når det kommer til etikk og de dypere temaene i livet, som folk flest tar seg mindre tid til å tenke på, da våkner jeg. Jeg nekter å la andre ilegge meg egenskaper jeg ikke har, bare fordi de har liten innsikt i menneskesinnet. I astrologien finner jeg også en del svar, men det er tydeligvis ulovlig å nevne her, som å banne i kirka.Kanskje du har noen av de samme egenskapene? Har du noen gang tatt deg tid til å skrive ned hovedtrekkene av livshistorien din, og reflektére over hva slags person du er? Det er svært givende. Folk betaler titusenvis av kroner for å gå til psykologer og få svar på disse tingene. Men det krever bare åpenhet, en viss interesse og vilje. Gevinsten er indre ro og høy forståelse for andre mennesker. Man minsker risikoen for å havne i selskap hos mennesker med destruktive vaner, og man øker sjansen for å hjelpe dem i samme slengen. Endret 26. oktober 2017 av Taurean Lenke til kommentar
Profet Skrevet 27. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2017 Er nok noe «psykisk». Føler at jeg blir mislikt, av alle, og da trekker jeg meg unna. Andre merker også min reserverthet, og misliker meg derfor, da er man liksom «ikke hyggelig person». 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Less friends, less bullshit. Keep your circles small. Anonymous poster hash: 96c1f...bf4 Lenke til kommentar
Profet Skrevet 27. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2017 Less friends, less bullshit. Keep your circles small. Anonymous poster hash: 96c1f...bf4 Hva skal man drive med? Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Når du nevner å holde på venner, akkurat hva tenker du på? Selv har jeg aldri hatt noen stor vennegjeng, og greier meg mer enn fint nok med to nære venner. Heldigvis er jeg av typen som greier å være alene, så det blir ikke et kjempestort problem om noen reiser på ferie eller noe, selv om det jo blir litt usosialt. Lenke til kommentar
Profet Skrevet 27. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2017 Jeg mener at man mister alle venner, eller de som kunne blitt venner. Slik at man ikke kan nøye seg med 2. Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Jojo, den så jeg. Det jeg mente var egentlig hvorfor, eller om du selv har noen teori om situasjonen? Da iforhold til de som har vært vennene dine Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Er nok noe «psykisk». Føler at jeg blir mislikt, av alle, og da trekker jeg meg unna. Andre merker også min reserverthet, og misliker meg derfor, da er man liksom «ikke hyggelig person». Det er på grunn av dine tidligere erfaringer, antar jeg. Selvbildet ditt også, kanskje. Det kan også hende at du har anlegg for dypere innsikt i saker og ting, og ikke er av typen som har anlegg for å snakke overfladisk med andre. Mitt beste tips blir å fikse deg opp litt. Forny stilen din. Bruk et par tusen på noen skikkelige klær. Ikke delta på arrangementer hvor du føler du ikke har tilhørighet. Søk miljøer hvor du føler du -har- tilhørighet. Gransk kjerneverdiene dine for å vite hva som "trigger" din lidenskap og dine interesser i en samtale. Du har helt sikkert -noe- du har interesse for, som når du kommer innpå i en samtale, så flyter samtalen som om du ikke har gjort noe annet. Lenke til kommentar
Profet Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 Jojo, den så jeg. Det jeg mente var egentlig hvorfor, eller om du selv har noen teori om situasjonen? Da iforhold til de som har vært vennene dine Nei. Lenke til kommentar
Profet Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 Er nok noe «psykisk». Føler at jeg blir mislikt, av alle, og da trekker jeg meg unna. Andre merker også min reserverthet, og misliker meg derfor, da er man liksom «ikke hyggelig person». Det er på grunn av dine tidligere erfaringer, antar jeg. Selvbildet ditt også, kanskje. Det kan også hende at du har anlegg for dypere innsikt i saker og ting, og ikke er av typen som har anlegg for å snakke overfladisk med andre. Mitt beste tips blir å fikse deg opp litt. Forny stilen din. Bruk et par tusen på noen skikkelige klær. Ikke delta på arrangementer hvor du føler du ikke har tilhørighet. Søk miljøer hvor du føler du -har- tilhørighet. Gransk kjerneverdiene dine for å vite hva som "trigger" din lidenskap og dine interesser i en samtale. Du har helt sikkert -noe- du har interesse for, som når du kommer innpå i en samtale, så flyter samtalen som om du ikke har gjort noe annet. Klær? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Er nok noe «psykisk». Føler at jeg blir mislikt, av alle, og da trekker jeg meg unna. Andre merker også min reserverthet, og misliker meg derfor, da er man liksom «ikke hyggelig person». Det er på grunn av dine tidligere erfaringer, antar jeg. Selvbildet ditt også, kanskje. Det kan også hende at du har anlegg for dypere innsikt i saker og ting, og ikke er av typen som har anlegg for å snakke overfladisk med andre. Mitt beste tips blir å fikse deg opp litt. Forny stilen din. Bruk et par tusen på noen skikkelige klær. Ikke delta på arrangementer hvor du føler du ikke har tilhørighet. Søk miljøer hvor du føler du -har- tilhørighet. Gransk kjerneverdiene dine for å vite hva som "trigger" din lidenskap og dine interesser i en samtale. Du har helt sikkert -noe- du har interesse for, som når du kommer innpå i en samtale, så flyter samtalen som om du ikke har gjort noe annet. Klær? Det hjelper på selvfølelsen Var egentlig ment som et generelt råd, du gjør som du vil. Lenke til kommentar
Profet Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 Har greie klær... problemet er at jeg er helt psykisk Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Har greie klær... problemet er at jeg er helt psykisk Hva om du traff en som var helt lik deg selv, eller om du møtte deg selv. Hva ville dere prata om? Lenke til kommentar
Profet Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 Hva om du traff en som var helt lik deg selv, eller om du møtte deg selv. Hva ville dere prata om? Aner ikke. Hva er det andre prater om? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Hva om du traff en som var helt lik deg selv, eller om du møtte deg selv. Hva ville dere prata om? Aner ikke. Hva er det andre prater om? Absolutt alt mulig mellom himmel og jord ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå