AnonymDiskusjon Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Jeg har en tendens til å gråte mens jeg er sint av en eller annen grunn.. Når jeg faktisk er lei meg så får jeg ikke en tåre engang! Når jeg for eksempel blir urettferdig behandlet og gråten begynner, kan ingen ta meg seriøst (tro meg, har skjedd før) Snart tenker jeg også å studere jus for å bli advokat, og da vil jeg ikke begynne å gråte plutselig i retten Noe jeg kan gjøre? evt styre det? Anonymous poster hash: a2293...ade 1 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Det er noe av det morsommeste jeg har lest på en stund. Bildet av deg gråtende i rettsalen er over toppen patetisk. Jeg håper du er mann, bare fordi det gjør saken verre! Vel, trikset er å ikke bli emosjonelt investert. Spesielt om du skal bli advokat. 3 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Evt bli apatisk, funker greit for min del. Lenke til kommentar
Populært innlegg Kikert Skrevet 26. oktober 2017 Populært innlegg Del Skrevet 26. oktober 2017 Det er noe av det morsommeste jeg har lest på en stund. Bildet av deg gråtende i rettsalen er over toppen patetisk. Jeg håper du er mann, bare fordi det gjør saken verre! Vel, trikset er å ikke bli emosjonelt investert. Spesielt om du skal bli advokat. Toppen av patetisk er vel det patetiske innlegget ditt. 14 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 (endret) Det er noe av det morsommeste jeg har lest på en stund. Bildet av deg gråtende i rettsalen er over toppen patetisk. Jeg håper du er mann, bare fordi det gjør saken verre! Vel, trikset er å ikke bli emosjonelt investert. Spesielt om du skal bli advokat. Toppen av patetisk er vel det patetiske innlegget ditt. Jeg kan vel bare anta at du ikke ser ironien her. Endret 26. oktober 2017 av Løgn 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Ja, det virker for meg som at du rett og slett har blitt urettferdig behandlet, og at dette har ført til at du reagerer med blandede følelser ved emosjonelle utbrudd. At det er en vane du har lagt deg til. Skjønner at det kan virke rart, men det er antageligvis ikke noe du ikke kan trene fra deg. Ettersom jeg har skjønt, så er det en lang vei å studére til advokatyrket, så gjennom denne prosessen vil du jo møte et myriade av forskjellige mennesker. Da får du sosial trening. Som advokat, eller som enhver yrke, tenker jeg .. så er det sånn at en person i panikk ikke er en effektiv arbeider. Så dette er ganske universelt. Dermed har du egentlig ikke noe annet valg enn å trene på denne reaksjonen uansett ^^ Hvis du skal bli advokat, så er det viktig at du presentérer saken på en ryddig måte. Du representérer rettsvesenet, lovverket, og klienten. Dette er en motivasjonsfaktor for deg til å trene dine reaksjonsmønstre via sosial trening. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Vel… Gråt er bare en av mange reaksjoner kroppen har på stress (ikke stress som i «mye å gjøre på jobben», men som i «sterke/mange inntrykk»), og du har tydeligvis lært deg til å bruke gråt som mestringsstrategi for sinne. Det betyr ikke nødvendigvis at du er trist. Usikker på om ikke dette er noe du bør få profesjonell hjelp til. Problemet er godt definert og det er også målet ditt (slutte å grine når du blir sint), så det burde gå an å få hjelp til. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2017 Vi er mange som har det sånn. Langt opp i voksen alder hadde jeg problemer med å gjenfortelle noe som helst ubehagelig eller iriiterende som hadde hendt meg, fordi jeg kjente at underleppen begynte å gå i gråtemodus, som på et lite barn som søker trøst hos mamma når det forteller om noe "forferdelig" som har hendt. Det trengte ikke være så veldig ille historie heller! Dette hendte selvfølgelig ikke når jeg bare tenkte på hendelsen, men kun når jeg fortalte den til andre. Kunne faktisk være til fremmede også. Jeg tok meg alltid inn igjen, men det var nok synlig i korte øyeblikk. Dette var nok en automatisert reaksjon fra når jeg var liten, og det tok lang tid før det gikk over. Var dessverre over 30... Det var iallefall utrolig irriterende, og lite jeg kunne gjøre på forhånd. Visste liksom aldri når det kom. Jeg har lest litt på forskjellige "diagnoser", og Hypersensitiv har flere ting som ligner på meg... Søk på det du, så kanskje du finner noe som ligner deg, og en "kur"... Anonymous poster hash: 27a77...04c Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Betablokkere er en gammel kjenning som ikke er kriminell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Får du kontroll på det der, kan det bli et svært virkningsfullt virkemiddel for å kommunisere noe du føler sterkt for. Lenke til kommentar
Profet Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Kanskje du har tvangstanker om at det er sinne? Komplekse greier, du forstår ikke nødvendigvis deg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå