[bat] Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Remaen ved siden av her importerer alligatorkjøtt og antilopestek, så skulle ikke forundre meg et sekund om de hadde mandariner.. stod i hvertfall det på plakaten J**** mye steiner i alle clementinene jo Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Vi har noen oransje frukter hjemme. Kaller de bare for appelsiner. avogtil er de småe og avogtil er de store. Gjør det samme, personlig aner jeg ikke forskjellen Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) EDIT: dubbelpost! arrrrghhhh ngt har satt ned linja til 64kbps! har sendt mamma ut for å betale regning nå! Endret 10. desember 2003 av Raggi Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 hmmm.... jeg trodde clementiner og mandariner var det samme, bare att folk kalte det de forskjellige ting... spess i juletider har vi mye mandariner/clementiner hjemme, uansett hva det er så kaller jeg de småe for mandariner og de store for appelsiner! clementiner er jo mye styggere navne en mandariner! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Da hadde jeg nesten rett da. Ja, for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Det er vel det samme det, da. Spis - så merker du forskjellen. Og hvis ikke, kan ikke forskjellen være så viktig after all Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå