AnonymDiskusjon Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 For en stund siden fikk jeg bank.. Personen det dreier seg om tok blandt annet tak i håret mitt og ville gjentatte ganger dunke hodet mitt ned i bakken. Jeg våkna dagen derpå med stivt hår og jeg velger å tro at dette var blod fra hodet mitt. Dro til legevakta men siden alle nevrologiske tester stemte så slapp jeg ta MR scan. Det jeg nå er redd for er at når jeg legger meg ned på den sida som traff gulvet så kjennes det ut som hodet mitt blir splitta i to ved tinningen. Det er ikke alltid det skjer, men nok til å være plagsomt.. Jeg må tilføye at jeg tror det er en mulighet for at jeg sliter med traumer pga dette, og lurer da på om det er verdt å dra til legen for å sjekke hodet eller om alt bare er påfunn i hjerna mi? Anonymous poster hash: 8e47f...cd9 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Selvfølgelig drar du til legen! Det er din helse det er snakk om, og det du har vært gjennom kan være alvorlig, og enda viktigere er det å lytte til kroppens signaler og du kjenner selv at noe er galt. Det er også viktig å få det registrert, feks satt på spissen hvis det skulle bli erstatningssak/oppreisning. 1 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Dra til legen ASAP, det høres ikke bra ut. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Dra til legen. Du må få scannet hodet. Lenke til kommentar
Profet Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Dra til legen. Hodet er et ømfintlig og viktig organ. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Dude, kom deg til lege asap Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Du kan ikke misstolke hva forumet mener. For å begrunne den potensielle alvorlighetsgraden, kan du ha en liten subarachnoidalblødning (hjernehinneblødning). Den mer akutte formen vill ha gitt tydeligere nevrologiske utfall, men det jeg refererer til, er nok så alvorlig og kan fort bli mer akutt. Eneste måten å finne ut av dette på, er via legen. God bedring! ps. dra til legen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå