Gå til innhold

MP3 & DivX...

Anbefalte innlegg

snuten kan ikke sikte han for å ha filmer og mp3er

hvis ikke han selger de da eller filmene inneholder barne porr ( men da er idiot så !!)

og du må huske at norge og sverige er 2 forskjelige land med 2 forskjelige lover ..

og jeg spurte de bare ba ikke om bevis..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-01 21:47, Kebab GUD skrev:

snuten kan ikke sikte han for å ha filmer og mp3er

hvis ikke han selger de da eller filmene inneholder barne porr ( men da er idiot så !!)

og du må huske at norge og sverige er 2 forskjelige land med 2 forskjelige lover ..

og jeg spurte de bare ba ikke om bevis..

Hva skal du gjøre hvis Bill Gates kommer på døra di og du mangler lisens på Windows XP pga du har ikke kjøpt den? Tror du får diverse problemer hvis bare han hadde tatt seg tid til sånt småpjusk.

Lenke til kommentar

Quote:

Hva skal du gjøre hvis Bill Gates kommer på døra di og du mangler lisens på Windows XP pga du har ikke kjøpt den? Tror du får diverse problemer hvis bare han hadde tatt seg tid til sånt småpjusk.

Det der stod i samme artikkel i ITavisen, der det stod at mp3 og film er lovlig i norge - nedlasting av operativ systemer og annen programmvare er ulovlig i både Norge OG Sverige.

Lenke til kommentar

her fant jeg den artikkelen i ITavisen jeg snakket om:

http://www.itavisen.no/art/1297667.html

der står dette:

Lovlig i Norge

Det er en viss forskjell på lovgivningen i Sverige og Norge. I Norge kan man med loven i håns friste laste ned og spille av opphavsbeskyttede filmer og musikk. Beskyttet programvare som Windows eller Office er det derimot strengt forbudt å laste ned.

Sverige er medlem av EU, og lovene er stort sett harmonisert. Det betyr at det i motsetning til her i landet er forbudt å lagre materiale du laster ned.

Uautorisert videredistribusjon og salg av alle typer opphavsbeskyttet materiale er derimot forbudt både i Norge og Sverige.

Tror ikke at ITavisen som er et seriøst nettsted kunne skrevet det som jeg har uthevet her, uten å ha undersøkt det der nærmere.

[ Denne Melding var redigert av: GeeZuZz på 2002-03-01 22:10 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...