TyrANyuZ Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Har fått logitech MX900 musa og tastaturet i dag, men kom på et problem. Så har et par spørsmål her: 1. Hvordan kan jeg fjerne den der blå ikonet fra skrivebordet? 2. Hvordan bruker jeg de avspillingsknappene i winamp ? Altså play/pause, next/previous og stopp? Hva må jeg gjøre for å få det til ? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Logitech har gjort en rimelig slett jobb med programvaren som følgte med. Jeg får ikke midtre museknapp til å funke, dvs, jeg er nødt å bruke en av de elendige funksjonene til logitech - går ikke å bruke den som vanlig "midtre-museknapp" så vidt jeg kan se. Jeg får heller ikke velge winamp som media opplegg, noe som gjør funksjonaliteten til mediapaden, og knappene på tastaturet sterkt redusert. Elendig. Noen andre som har fått det til? Kan kanskje winamp problemet kan fikses i registeret. Endret 10. desember 2003 av GeeZuZz Lenke til kommentar
snole Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har selv MX700 med tastatur. Funker helt fint med Winamp. (Kjører 2.91) Trykker på Mediaknappen, så kommer det opp en liste med de multimediaspillerne jeg har på maskinen (som Logitech har lagt inn støtte for). Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 MX900 har helt annen software. Dårligere software. Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Det er nok mange som trenger hjelp, spørsmålet er alltid: med hva da? Tråden stenges pga. dårlig bruk av emnefeltet. Les retningslinjene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg