AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 Nå faller du litt av igjen. Som vi sa tidligere så skriv ned dine tanker og presenter dem til de som følger deg opp. Fortell dem at du mener de lyver, ikke til oss da vi ikke kan hjelpe deg mer. Du vil jo ha svar, så derfor vær ærlig ovenfor dem, det nytter ikke å ta frustrasjonen hit på forumet. Liten vits i å spørre de som lyver om de lyver. Det jeg sier blir nok spredd og. Men greit nok, jeg trenger ikke skrive mer. Anonymous poster hash: 45a9b...34d Lenke til kommentar
nacario Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Nå faller du litt av igjen. Som vi sa tidligere så skriv ned dine tanker og presenter dem til de som følger deg opp. Fortell dem at du mener de lyver, ikke til oss da vi ikke kan hjelpe deg mer. Du vil jo ha svar, så derfor vær ærlig ovenfor dem, det nytter ikke å ta frustrasjonen hit på forumet. Liten vits i å spørre de som lyver om de lyver. Det jeg sier blir nok spredd og. Men greit nok, jeg trenger ikke skrive mer. Anonymous poster hash: 45a9b...34d Du skal ikke spørre de om de lyver, du kan si det direkte at du mener de lyver og kom med en begrunnelse ovenfor dem. Da får du ut din frustrasjon ut til riktig sted, og ikke her på forumet, og så får de se hva du faktisk sliter med. Kommunikasjon må være ærlig og formidles til rette folkene, ikke til oss etter 6 7 tråder med det samme. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 Du skal ikke spørre de om de lyver, du kan si det direkte at du mener de lyver og kom med en begrunnelse ovenfor dem. Da får du ut din frustrasjon ut til riktig sted, og ikke her på forumet, og så får de se hva du faktisk sliter med. Kommunikasjon må være ærlig og formidles til rette folkene, ikke til oss etter 6 7 tråder med det samme. Får se hva de nye sier da. Det kan hende de forstår hva jeg mener, og vet om hva som foregår her. Takk for svar. Ha en fin helg! Anonymous poster hash: 45a9b...34d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2017 Det er noe som går igjen og igjen i tankene, "det er han lykkelig uvitende om". Skulle ønske jeg forstod ting. Men da må man kanskje prate med andre.. Anonymous poster hash: 45a9b...34d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2017 Lurer på om det er håp. Dette er et tragisk liv. Har ingen å prate med, klarer heller ikke prate med noen. Samtaler hvor man sier personlige ting og gir utrykk for følelser, hvor man er trygg nok til å være ærlig og vise følelser, og få tilbakemeldinger. Oppleve at andre stoler på en og er glad i en. Jeg har egentlig ikke gjort noe galt, men jeg frykter at andre sier at man ikke må ta i meg med ildtang, at jeg er er dyr og slike ting. Men vet ikke om noe galt av betydning jeg har gjort. Kan hende noen har gitt meg sjanser, men jeg benytter meg ikke av det vinduet... eller vinduene. Jeg er så feig! Jeg kan bare takke meg selv. Anonymous poster hash: 45a9b...34d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå