MaGmA Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 hei hei, jeg har et lite problem med å kjøre Need For Speed : Underground med skjermkortet mitt. Enkelte ting lagger som ****** ( spesielt Drag Race ) jeg har ikke problemer med andre spill som er mer krevende enn NFSU... en venn av meg kjører TI4200 og det går helt glatt,jeg kjører FX5900 og lagger jevnligt...håper noen kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Har du 5600 eller 5900? Enten feil i topic eller tekst... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) hei hei, jeg har et lite problem med å kjøre Need For Speed : Underground med skjermkortet mitt. Enkelte ting lagger som ****** ( spesielt Drag Race ) jeg har ikke problemer med andre spill som er mer krevende enn NFSU... en venn av meg kjører TI4200 og det går helt glatt,jeg kjører FX5900 og lagger jevnligt...håper noen kan hjelpe meg? Hvor mye minne har kameraten din? swag: du kan og sjekke på profilen Endret 9. desember 2003 av LoS Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 swag: du kan og sjekke på profilen Aha! Litt rask i svingen der gitt! Da var det oppklart. Lenke til kommentar
MaGmA Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 oppsss...skrev litt feil jeg har 5600. kamertaen min han har 512 ddr minne (geil gd). jeg har 512 DDR twinmos... og jeg har 256 på grafikkortet, vet ikke om det har så mye og si... la inn nyeste drivere til chipsette og grafikkortet nå... skal teste og se om det virker Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Kan komme av et driverproblem med skjermkort eller hovedkort. Alt jeg kan tenke meg viss ikke pcen din er for dårlig ellers. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Problemet er fixa, han lasta ned ny driver... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå