Gå til innhold

Nokia 3200 vs Sony Ericsson T610

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

t610 er bra, men 3200 er også bra. begge er irriterende på enkelte ting. vurder selv, du får jo 3200 billigere, så spørs jo hvor mye penger du er villig til å gi. dessuten kommer det an på hvilke funksjoner du har bruk får. personlig synes jeg radio er utrolig deilig. men gjør som han andre sa, prøv begge telefonene, det er nok det beste.

Lenke til kommentar

Jeg så på 3200 og T610 i dag, og sammenliknet kameraene på de. 3200 bildet i søkemodus så veldig kornete og dårlig ut i forhold til T610. Ingen tvil! Og menyene var patetiske, er det der en fargeskjerm, så vet ikke jeg. Veldig dårlig utnyttelse av fargene ihvertfall. De ikonene som er på hver "hovedmeny" var utrolig dårlig laget, de vi kjenner fra telefoner som 6100, 6610, 7250 osv, er desidert mye finere. Nå er de jo også mye dyrere, men siden 3200 er helt ny, burde det ikke være så grusomt stor forskjell. Hele telefonen er plastic fantastic som amobil redaksjonen bruker å si, så jeg ville styrt unna. Helt klar. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Kjøpte meg i utgangspunktet T610 utelukkende for å kunne fjernstyre winamp via bluetooth. Men det viste seg at jeg skulle få en hel haug med bonuser, f.eks. innebygd mobil, kamera osv. =)

Har hele veien hatt Nokiatelefoner, ihvertfall 8 forskjellige, men med T610 vil jeg erklære Nokia's monopol for dødt i mine øyne.

Er rett og slett storfornøyd! :thumbs:

oBTW, har du PC m/bluetooth kan du bruke Jeyo Remote 1.0 til å fjernstyre maskina... Litt mikking i i oppsettet må til for å sette den opp mot T610, da programmet er beregnet på T68/T68i. Men Winamp funka rett ut av boksen. Du får hele playlista på mob'en, og kan hoppe frem og tilbake som du føler for =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...