veddeb Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Eg veit ikkje kva eg skal gjere her. Der er ein Touareg 2004, og det ser ut som lekkasje i girkassa. Det er vanskeleg å ta bilde av det, men eg har ein video eg kan laste opp på Facebook, viss det er nokon som vil hjelpe. På førehand takk! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Kan være olje som har dryppet ned, men det kan også være simmeringen fra veivakslingen. Lenke til kommentar
veddeb Skrevet 25. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2017 Ja, det kan vere. Men det ligg nesten inne ved torpedoveggen, altså om vi ser opp då Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Det er ikke lett å si hvor det kommer fra. Er heller ikke spesielt kjent med designet på Touareg, men det første jeg ville sjekket var om det kom ovenfra, f.eks. fra toppdekselet. Lenke til kommentar
veddeb Skrevet 25. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2017 Jau, det er eit godt tips. . Eg skal sjå. Evnt kan etterpå kan eg steame det og vente og sjå Lenke til kommentar
joka Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 2,5 R5? o-ringen til "engine speed sensor" bruker å ryke på de motorene.. den er plassert bak motor, mellom drivstoffpumpa og vannpuma... o-ringen koster lite, men det kan være et helvete å komme til for å bytte den Lenke til kommentar
veddeb Skrevet 25. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2017 Ja, det er 2,5, ja. Det hadde vore greitt at det berre var den. Takk for eit godt tips! ? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Ta en skikkelig motorvask, da er det lettere å se hvor det kommer fra Lenke til kommentar
veddeb Skrevet 25. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2017 Det skal eg gjere. Takk ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå