ATI TwEaKer Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Vær gang jeg starter opp PCen min, får jeg følgende melding; NO drive etatchd to fastTrak controller, The BIOS is not instaled. (sorry MEGET dårlig engelsk, husker ikke om dette er nøyaktig.) Jeg vet, eller jeg tror dette har noe med Harddisken og gjøre. Hva er feil, hvordan rette opp? (jeg har MSI kt4ultra FISER med award BIOS eller noe, Maxtor hardisk) Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Kanskje selve BIOS-chippen er fysisk skadet? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det er nok ikke noe farlig. Er bare at siden du ikke har noe oppstartsenhet tilkobla Fasttrack-kontrolleren starter den ikke BIOS'en som den har. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Den er iallefall ikke skadet...... Hva er fasttrack kontrolleren da?? sry dumt sprsmål Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Tar jeg ikke feil, har hovedkortet ditt støtte for RAID. Det er kontrolleren til denne funksjonen Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 jo d er RAID ja, men poenget er d at jeg har aldri brukt RAID og før jeg måtte formatere hardisken på nytt pga et ******* virus, had æ it meldinga der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå