Gå til innhold

Dyre Progz!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-01 21:32, arvjakob skrev:

kunne gjerne tenkt meg å testet det. Se om jeg kunne ha klart å lagd noe nice.

Om du laster ned 3d studio eller maya, så må du også smøre deg med V E L D I G god tolmodighet når du har tenkt å lære deg de programmene også. Kommer ikke like lett som paint osv.!

Lenke til kommentar

PARADIGM.MULTIGEN.CREATOR

dette skulle vel være overkommelig hvis du har litt for mange gronkers i banken :grin:

w00t and praise Jesse

-------------------------------------------------

Originally posted by f0rumnewbie

fucking idiot, i love you!

-------------------------------------------------

[ Denne Melding var redigert av: tarkan på 2002-03-02 02:05 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-01 21:32, arvjakob skrev:

Så du mener du har betalt 100 000kr for det programmet da? :wink:

Nei var ikke det jeg mente. Har kjøpt Maya nei. Lasta det ned (helt ulovlig ja) for 1-2 år siden for å finne ut hva dette var for noe. Var vel inne i programmet i 5-10minutt før jeg gav opp å skjønne noe av det :wink: Skal laste ned ple editen nå da. Er kanskje blitt litt flinkere siden sist.

Poenget mitt var at dersom du ikke engang har hørt om Maya så er det null poeng i å skaffe seg det. Tror egentlig det er veldig få her på forumet som faktisk har noen reell nytte av å ha maya på maskinen.

Lenke til kommentar

for de som er einteressert i å lære maya finnes det tutorials og hjelp pdf dokument som kan benyttes. Fant en slik bunke på direct connect. 30 mb pakka så det skulle holde en stund. Går fra det helt enkle til temmelig avanserte greier. Har ikke kommet lengre enn å lage en hammer og en dør. Hammeren ble fin den:-)

Gleder meg til animasjon....

Lenke til kommentar

Jeg har Maya 4 Unlimited fullversion og har faktisk klart å lage en teikneserie hand (som det stod hvordan jeg lakte i en tutorial) :smile:

Mvh Nissen

TBird 1.4

MSI K7T266 Pro -R

256 TwinMOS DDR-RAM

SB Live

FPS 1500

Taisol CGK760 m. Funnel og 19dB vifte.

ATI Radeon 7200

[ Denne Melding var redigert av: Nissen på 2002-03-06 15:19 ]

Lenke til kommentar

Solid-works er rimelig dyrt (vet ikke hva grunnlisensen koster, men etter det så er det litt over 60k per bruker)

Fancy program for 3d-design og produktutvikling, men jeg tviler på om du klarer å få lastet det ned noen plass. Umulig å oppdrive jo!

Vet noen om en trial eller en Educational utgave, så mail meg! (du finner adressen på profilen min...)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-07 22:09, Seserr skrev:

Hvis ingen har nevnt det før så har jo vår gode venn microsoft os'et Microsoft 2000 datacenter server... det koster litt overr 200 000 kroner...

burde vel ranke ganske høyt

Datacenter bundles vel bare til store servere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...