Cursio Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har win XP på C: partisjonen, og win2000 på d: partisjonen. I det siste har win2000 slått seg helt vrang, så det må vekk. Men jeg har desverre en del jeg vil beholde på den harddisken. Hvordan kan jeg slette uten å formatere? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Høyreklikk på d: og velg formatter, eller går ikke det? Lenke til kommentar
rwu Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 høyrt klikk min datamaskin i XP... velg properties > advanced -> Startup and recovery -> settings.. velg XP på rullegardina fjern haken time to display list of operating systems... i windows explorer under XP: merk windows2000- og program files(programfiler) på D: høyreklikk på ei av de merkede mappene og velg slett... tøm papirkurven... FERDIG Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Er det så enkelt da? Kan jeg bare slette det, og det går bra...? Blir det ikke litt ustabilt da? Men uansett jeg kan ikke formatere den disken. Det er for mye som jeg har bruk for. Lenke til kommentar
rwu Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 går helt fint... har du forresten ei mappe som heter documents and settings på d:, tar du backup på det du vil beholde derfra, så kan du slette denne også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå