Gjest medlem-329093 Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 (endret) Hvilket overspenningsvern for stikkontakt vil dere anbefale? Et som ikke har strømledning men bare stikkes rett i kontakten og henger på veggen. Jeg vil ikke ha en stor koloss liggende under TV-bordet lenger. Redigert: Trenger kun to strømuttak på den. Endret 25. oktober 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Monster sine er veldig gode. koster ikke all verden heller. Sånn til Monster å være Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 (endret) Hm... problem... ingen av vegguttakene på stuen er jordet... Da funker jo ingen overspenningsvern da? Endret 25. oktober 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Hm... problem... ingen av vegguttakene på stuen er jordet... Da funker jo ingen overspenningsvern da? Da er det bare å glemme planene Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Hm... problem... ingen av vegguttakene på stuen er jordet... Da funker jo ingen overspenningsvern da? Da er det bare å glemme planene Meh... jeg har jo alt fra før, det blir bare ikke jordet. Har galvanisk skille på antennekabelen ihvertfall da Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Hm... problem... ingen av vegguttakene på stuen er jordet... Da funker jo ingen overspenningsvern da? Da er det bare å glemme planene Meh... jeg har jo alt fra før, det blir bare ikke jordet. Har galvanisk skille på antennekabelen ihvertfall da Mye fint i brann sluknings apparater Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Har galvanisk skille på antennekabelen ihvertfall da Det trenger du bare dersom du har TV med jordet kontakt og jordet anlegg i rommet hvor TVen står. Gjør ingen skade, uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå