Jeg er Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Instalerte opera og syntes dette fungerte så greit at jeg ville slette Internett Exsplorer. Avinstalerte først programmet og så at alle ikonene og snarveiene til programmet forsvant, men under programfiler ligger jo fortsatt iexplorer. Har prøvd å slette denne men det går ikke. Har prøvd å slette en og en fil men filene kommer bare tilbake igjen. Hva er dette for noe? Jeg kjører Windows XP Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Så lenge filene bare ligger der og ikke gjør noe, gjør det vel ikke noe? Det er vel for at du skal kunne hurtiginstallere uten cd om du velger å hake den av igjen under legg til/fjern windows komponenter. Lenke til kommentar
Jeg er Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Jo men tenkte å gjøre dette for å bli kvitt reklamen som kommer. Fordi den bruker fremdeles Iexsplorer. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det er engetnlig dumt å gjøre det, for da får du ikke tatt WinUpdate... Dumme MS Lenke til kommentar
ivara Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jo men tenkte å gjøre dette for å bli kvitt reklamen som kommer. Fordi den bruker fremdeles Iexsplorer. Mener du at du får pop-ups opp i IE selv om du surfer i Opera? Lenke til kommentar
Jeg er Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Jo men tenkte å gjøre dette for å bli kvitt reklamen som kommer. Fordi den bruker fremdeles Iexsplorer. Mener du at du får pop-ups opp i IE selv om du surfer i Opera? Jeg får får pop-ups selv om jeg ikke surfer i detheletatt. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 For å fjerne de popupene installerer du og kjører følgende: Ad-Aware (med alle nyes updates og ting) Spybot: Search and Destroy (Husk også på full oppdatering her) Et antivirus program (Også viktig med alt av nyeste oppdateringer) Lenke til kommentar
ivara Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Oops, Hørtes ut som at du har noe ekkel Ad/spyware på maskina di, prøv Ad-aware og Spybot search&destroy først. Du har kanskje installert f.eks kazaa eller MSN 6.1 i det siste? Begge inneholder litt mer enn de strengt tatt burde... Lenke til kommentar
Jeg er Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Mangen takk Lenke til kommentar
Jeg er Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Disse programmene fant over 400! parasitter. Lenke til kommentar
ivara Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Gratulerer med "ny" pc.. Iallefall vil det føles sånn når du har bitt kvitt all dritten som lå inne og gjorde den tregere og mer ustabil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå