Soles Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 (endret) Tenkte og oppgradere 3 komponenter { Hovedkort / CPU / Minne } Har 2 hovedkort jeg tenker på, men vet ikke om de passer helt med CPU jeg har valgt ut. Tenker spesielt på den nyeste Asus Tuff. Siden jeg ser det er forskjellig tittel "Kaby Lake og Coffee Lake" Er jeg litt usikker!! Vet ikke om jeg kanskje bør skifte ut PSU siden den er 7 år gammel. Er dette noe jeg bør gjøre? Budsjettet mitt er 6000,- for Hovedkort / CPU / Minne. CPU: I7-7700K Kaby Lake - NetOnNet Hovedkortene: ASUS ROG Strix Z270F - Komplett eller ASUS TUF Z370-PLUS GAMING - NetOnNet Minne: Corsair Vengeance 2x8GB 3200MHz - NetOnNet Litt mer informasjon av resterende hardware, jeg kommer til å bruke med dette. PSU: Corsair 750W TX - Overclockers (PSU er 7 år gammel) GFX: Palit GeForce GTX 1060 Dual 6GB - CDON HDD/SSD: 1 TB Seagate (for Windows 10) 120 GB SSD HyperX Kingston (for Gaming) EDIT: Bestilte meg Asus ROG Strix Z270F samt CPU / Minne Endret 30. oktober 2017 av Soles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå