thebestproduction Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Hei!Prøvde meg på noen parodier av kjente fjes.. Som: Bjørn Eidsvog, Terje Tysland, Josh Turner, Eivind hellstrøm, Cezinando og mer.Vil gjerne ha noen tilbake melding om hvordan det var og hva jeg eventuelt kan gjøre bedre.. Husk dette er kun for morroskyld.https://www.youtube.com/watch?v=_G2S-4CrAkcTakk for respons ! 1 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Bra parodiering. Mine tips er å treffe litt mer på tonene i sangene. Da virker det mer seriøst. I tillegg er det bra om du finner flere nye kandidater å parodiere (noen som Valen og co ikke har gjort før). Men ellers tommel opp. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Videoformatet er ikke akkurat det beste... Ser ut som du har brukt noen effekter på mobilen for å lage maskene, de fungerer ikke akkurat voldsomt bra og ser helt merkelige ut. Det er veldig "uprofft" og blir litt for dumt å se på når det er ørten andre folk som er mye bedre. Sikkert artig for venner, bekjente og familie, men som en random person så faller det ikke i smak. Sånn bortsett fra negativiteten min så synes jeg ikke du bør slutte, koser man seg med noe så er det verdt å holde på med selv om ikke andre liker det Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Litt Herman Flesvig-wannabe kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå