Nimzo Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg vil ha et passord i oppstarten av pc'en. Problemet med bios passord er at dette fjernes lett ved resetting av bios. Passord i XP fjernes lett ved å starte i safe-mode, og fjerne det. Noen som vet om et program som kan legge seg i oppstarten, som er umulig å resette osv.? Eventuelt, hvordan kan jeg sikre xp, slik at safe-mode ikke kommer inn uten passord? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 I NT er det vel slik at du ikke kan start i safe-mode, jeg fikk ihvertfall ikke det alternativet når jeg så på noen av pcene på skolen. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Forklarte vel feil, mente om du mente slik som i NT, hvis du har sjekket det på NT. Litt krøkkete forklart, men men. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Spørsmålet er vel om jeg kan beskytte meg mot at folk kan starte xp i safe mode, og på den måten gå rundt passordet. Det er jo helt latterlig at dette går an. Brukervennlighet over sikkerhet som vanlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå