btbakken Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Jeg ser at mange rutere reklamerer med forskjellig grad av tidsstyring og foreldrekontroll. Jeg har litt dårlig wifi dekning hjemme så jeg skal ha en ny ruter, og sette dagens Asus RT-n56u i aksess punkt modus i kjelleren. Jeg har ikke valgt ny ruter enda, men tri-band ruter Asus RT-AC3200 er ett alternativ. Jeg har kablet nett i store delere av huset, bl.a. til barnas PC'er. Om jeg vil sette tidsstyring på internett-tilgang til disse, vil jeg kunne gjøre det fra ruter, eller gjelder foreldrekontroll og tydsstyring bare WiFi tilkoblinger? Lenke til kommentar
FB.727255687 Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 på telenor sin zyxel 8702 kan du legge til mac adresse til foreldrestyring. Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 google wifi, har en enkel og smart løsning på dette. Uten at du trenger å ha mase bakgrunn for å administrere produktet. Sjekk litt videoer på youtube, rundt google wifi så ser du litt hvordan denne kan styres! Lykke til i jakten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå