Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Starte noe eget som har lite marked!

LD93

Anbefalte innlegg

Hei.. dette faller kanskje under litt forskjellige topics. Man grunnhavet blir økonomistyrt

Har nylig gjenopptatt min lidenskap for tre-håndverk og investert så altfor mye i verktøy som egentlig var ment for hobbyforbruk, men har mer og mer tenkt tanken på å starte noe selv på siden av normalt arbeidstid og se hvor det kan gå. Men det skal ikke gå lange tiden før jeg må ta et valg pga jeg kan ikke ofre all min fritid til dette heller da jeg har et lite barn jeg vil være med også

Så jeg lurer egentlig litt på.. hvordan klarte du/dere å starte noe eget som kanskje ikke er så mye etterspurt ? 

Her er ikke tanken på å bli millionær.. helt simpelt bare tjene så jeg og min familie kan leve normalt og ha en jobb som jeg har en stor lidenskap for

Råd fra evt egne feil eller tips som kan hjelpe på ?

Jeg har ikke en super økonomi nå heller, men jeg tjener bra nok til å ha hytte og leilighet, For nå så blir arbeide å gjøre i kjellerhytta som ligger en 30 min unna og er relativt liten, men er det jeg har av muligheter

Tenker først å starte der for så å se om det er marked for det jeg lager og deretter prøve å leie meg et verksted nærmere Oslo slik at veien dit ikke er for lang og en større plass, 

Man leser jo mange skrekkhistorier av de som starter noe selv og bruker alle sparepenger også går ting til dundas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er lurt å starte hjemmefra og teste markedet. Sørg for å ha styr på det økomiske og at du føler for inntektene står i stil med utgiftene. Vær forsiktig med å gjøre ting som øker utgiftene med mindre du vet at du klarer å tjene inn nok til å dekke det, spesielt når du ser det mer som hobbyprosjekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...