aklla Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Jeg er smått på utkikk etter ny laptop, og denne er jo på salg pluss 20% rabatt på DNB blir jo ikke prisen så ille heller. Den kommer vel på 8800.. https://www.power.no/data-og-tilbehoer/baerbar-pc/hp-omen-17-w207no-173-laptop/p-505700/ Har veldig lyst på 17", men utvalget er jo ikke så stort til ~den prisen. Noen som har noen erfaring eller tips om den? Den har jo bare 8gb ram, noe som kan bli i minste laget? Lenke til kommentar
ili Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 (endret) Jeg lurte litt på det samme. Den tilbudsprisen til 10.999 og vanlig pris 14.999 må du ta med en klype salt, siden de setter den opp og ned i pris annen hver uke Endret 26. oktober 2017 av ili Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2017 Jeg har sett dette, men virker fortsatt som en bra laptop til en forholdsvis billig penge. Veldig mye er vel "alltid" på tilbud, det gjelder flere enn power.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2017 Veldig få butikker som har den på lager og den er ikke på nettlager. Jeg gidder ikke dra landet rundt for å få tak i en laptop litt billigere, så det blir ikke den for min del ihvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå