Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Rygg og nakkesmerter

Helge40

Anbefalte innlegg

Hei

I desperasjon etter og finne svar, og noken som kan hjelpe meg og finne personer eller behandlinger som kan hjelpe meg i min kvardag, så prøver eg her. Har via min fastlege blitt utreda hos nevrolog, revmatolog og indremedisiner, dog med ymse kvalitet på legane. Eg har gått til fleire ulike kiropraktorer, manuellterapeut, og vært på rehabilitering i 3 veker uten at noke av dette har hjelpt meg. Eg har ingen diagnose utenom slitasje i heile ryggsøyla. Dette fann eg ut på MR tdligere i år.  Eg har mykje smerter i rygg, nakke, men utslag til armer og bein. Blir veldig fort utslitt/utmatta, so er veldig lite fysisk anstrengelse eg kan gjere. Noke som frustrerer meg siden eg er glad i og bruke kroppen.

Det føles som og bli totalt mørbanka i kroppen etter og ha vore fysisk anstrengande.

Noken som har det på samme måte, som har svar på ka det kan vere? Noken som kjenner personer i helsevesenet som kan hjelpe. Eg søker desperat etter den eller dei personane som kan gi meg noken svar og som kanskje kan hjelpe meg til ein bedre kvardag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...