Inventory Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Hei, jeg er en mann på 21år med kort (og relativt tykt) hår med små viker (0,5cm). I det siste så har jeg fått med meg både ett og to hårstråd hver gang jeg tar meg selv i håret! Jeg har ikke tenkt så mye over det tidligere, men nå ligger det noen få hår i vasken, dusjen og lekseboken konstant! Foreløbig så merkes det ikke på meg, men er det sånn at jeg miste håret mitt nå? Hårene som faller er av har ikke noe "rot" med seg, det er kun håret - akkurat som om det skulle ha vært klippet!!!Mvh Livredd (21) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 (endret) Det er normalt å miste ca. 100 hårstrå hver dag. Så basert på det du sier, så ser jeg ingen grunn til reagere. Endret 25. oktober 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
nacario Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Mange årsaker til hårtap, og dessverre er det de hvor det er mer genetisk betinget som tydelig mister håret i ung alder. Er ingen ekspert, men forhørte meg med div frisører som har forskjellige meninger da jeg i tidligere alder mistet en del hår, men flere mente at visse shampoer som er 'sterke' (ph verdi?) kan slite på økosystemet i håret, feks head n shoulder hvilket jeg brukte. Etter at jeg stoppet med den så gikk ting tilbake til normalen og har alt hår inntakt! Om det er rett, hvem vet, men funket for meg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Nisim skal være dokumentert å gi gjenvekst ved hårtap.Bruker det selv akkurat nå. Skal brukes inntil 18 til 24 måneder der man følger prosess. Les den nøye.Syns jeg har merket litt bedring etter bare 6 mndr, men er ikke helt sikker. Anonymous poster hash: 92045...201 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Stress kan forårsake hårtap, så du må for all del ikke stresse over hårtapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå