The-Phantom Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har fått min første "skikkelige" mobiltelefon (ikke le), en SE610. I abonementet var det inkludert mobilsvar, som irriterende nok slår inn etter bare 4 ring, så jeg rekker nesten aldri å ta telefonen når den ringer. Jeg har fullt ringevolum og økende ringing, men det tar et eller to ring før den gir lyd fra seg. Jeg får masse ubesvarte annrop på denne måten. Jeg vil gjerne ha mobilsvar, men at den skal slå inn etter ca. 10 ring. Håper dere kan hjelpe!(sikkert et dumt spårsmål med et enkelt svar, men jeg er ikke så "inne" på mobil) Lenke til kommentar
The-Phantom Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Telenor Djuice Lenke til kommentar
Normann Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Kan du ikke stille inn dette på vidreførings instillingene da? Det går hvertfall på Nokia telefoner... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Telenor Djuice Det har ikke noe å si... Du må bare stille inn tiden før det blir vidrekoblet til mobilsvar nr ditt.... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Viss du ikke har muligheten til å sette sim-kortet inn i en nokia og gå på viderekopling ved ikke svar og velger forsikelse og deretter ny viderekopling, bør du ringe eller sende mail til Telenor. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Viss du ikke har muligheten til å sette sim-kortet inn i en nokia og gå på viderekopling ved ikke svar og velger forsikelse og deretter ny viderekopling, bør du ringe eller sende mail til Telenor. Ring... Ikke mail, de svare aldri på mailer... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 09000 men det er en kode som man kan slå inn for at tlfen skal vente lengre. opp til 30 sek Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Standard viderekoblingstid er 15 sekunder. For å endre denne taster du følgende: For GSM: ** 61 * MobilSvar-nummer ** tid i sekunder # ”ring”. Som tidsintervall kan du velge mellom 5, 10, 15, 20, 25 eller 30 sekunder. For NMT: *61* MobilSvar-nummer * tid i sekunder # ”ring”. NMT-abonnenter kan benytte inntil 55 sekunder. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 mener å huske av feks 62xx og 63xx serien hadde slik støtte. Når det derimot kommer til SE sine telefoner så burde det vel la seg gjøre via menyen,. Det er en smule lettere å lære seg og billigere i lengden, slik at du ikke ringer Telenor hver gang du må endre=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå