akelbo Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Ubisoft har lansert en smaksprøve for rollespillet på konsoll.Prøv den første timen med South Park: The Fractured But Whole Lenke til kommentar
...... Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Hmmm, dette var tidlig. Har ikke spillet solgt så godt kanskje? Lenke til kommentar
eindude Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Hmmm, dette var tidlig. Har ikke spillet solgt så godt kanskje? Ja tror dem bomma litt denne gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 I skrivende stund er det oppe i 161.000 solgte kopier på Steam (steamspy). Ikke så veldig imponerende ettersom steam er hovedplattformen for mange. Skjønt jeg søkte ikke etter noe tall over solgte kopier direkte via Uplay eller PS4 og XBone. Disse tallene er sannsynligvis noe lavere igjen. Jeg venter litt før jeg kjøper det selv, men uansett er demoer mer enn velkomment for de som sitter på gjerdet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Kommer nok til å kjøpe spillet selv, men avventer til det har gått litt ned i pris og til jeg selv har nok tid til å spille. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 I skrivende stund er det oppe i 161.000 solgte kopier på Steam (steamspy). Ikke så veldig imponerende ettersom steam er hovedplattformen for mange. Bør ikke alltid ta den tjenesten der for god fisk. Er ikke offesielle tall, og kan være langt flere som har kjøpt det enn denne tjenesten påstår. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 De bomma ganske kraftig i forhold til Stick of truth. Alt er verre. Instagram og selfies i stedet for facebook og venner, combat er bare dårlig, merkelig umorsomt mesteparten av tiden (men har sine hysteriske momenter uansett) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå