H0431V9F Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Ingen andre bilspill er like teknologisk avanserte.ANNONSE: Ny HDR-TV? Dette er spillet du trenger Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Grafikkmessig sikkert korrekt, men da spillet hr det tynneste innholdet siden Titanfall kom på markedet dropper jeg det ganske enkelt. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Festlig. Med tanke på at Forza 7 akkurat kom ut, og at Xbox One X er grafisk langt overlegen Playstation 4 så er ikke dette spesielt overbevisende reklame fra Nordisk Film... 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 DigitalFoundry melder også at dette er helt fantastisk i HDR. Rett og slett et nivå ingen andre spill har idag. Og for andre å strebe etter i tiden fremmover. 3 Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Når man må ty til reklamer for å få sagt hdr er bra på et spill sier det mye om kvaliteten på selve spillet ... 6/10 Gamer.no 2017 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Ja PlayStation4 og Gran Turismo Sport selger jo så dårlig...haha! GT Sport solgte 3 ganger så mange kopier en Forza 7 under lanserings uka. Så er ikke rart Sony er ute å fisker etter mer salg... Merke lojalister er morsomme! 3 Lenke til kommentar
teezman Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Festlig. Med tanke på at Forza 7 akkurat kom ut, og at Xbox One X er grafisk langt overlegen Playstation 4 så er ikke dette spesielt overbevisende reklame fra Nordisk Film... Nå eksisterer vel ikke One X per i dag. Dette i betrakning og hva DigitalFoundry sier så er den reklamen spot-on fra Nordisk Film. 2 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Festlig. Med tanke på at Forza 7 akkurat kom ut, og at Xbox One X er grafisk langt overlegen Playstation 4 så er ikke dette spesielt overbevisende reklame fra Nordisk Film... Nå eksisterer vel ikke One X per i dag. Dette i betrakning og hva DigitalFoundry sier så er den reklamen spot-on fra Nordisk Film. Den eksisterer i massevis, og er i butikkhyllene om 12 dager. Dessuten støtter Xbox One S også HDR. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 DigitalFoundry sammenlignet Forza 7 og GT Sport og funnet GT Sport overlegen på samtlige punkter når det kommer til det visuelle...så denne diskusjonen er bortkasta tid. 3 Lenke til kommentar
teezman Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Festlig. Med tanke på at Forza 7 akkurat kom ut, og at Xbox One X er grafisk langt overlegen Playstation 4 så er ikke dette spesielt overbevisende reklame fra Nordisk Film...Nå eksisterer vel ikke One X per i dag. Dette i betrakning og hva DigitalFoundry sier så er den reklamen spot-on fra Nordisk Film. Den eksisterer i massevis, og er i butikkhyllene om 12 dager. Dessuten støtter Xbox One S også HDR. Man må tydeligvis velge sine ord med omhu. Jeg vet at den eksisterer men av det som kan spilles per i dag mener jeg. Og det regner jeg med at du forstod. 1 Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Festlig. Med tanke på at Forza 7 akkurat kom ut, og at Xbox One X er grafisk langt overlegen Playstation 4 så er ikke dette spesielt overbevisende reklame fra Nordisk Film... Rart at tester sier annerledes... 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 (endret) Festlig. Med tanke på at Forza 7 akkurat kom ut, og at Xbox One X er grafisk langt overlegen Playstation 4 så er ikke dette spesielt overbevisende reklame fra Nordisk Film...Nå eksisterer vel ikke One X per i dag. Dette i betrakning og hva DigitalFoundry sier så er den reklamen spot-on fra Nordisk Film. Den eksisterer i massevis, og er i butikkhyllene om 12 dager. Dessuten støtter Xbox One S også HDR. Man må tydeligvis velge sine ord med omhu. Jeg vet at den eksisterer men av det som kan spilles per i dag mener jeg. Og det regner jeg med at du forstod. Når man kan spille Forza 7 på en Xbox One X om 12 dager tenker jeg vi sier det er close enough Festlig. Med tanke på at Forza 7 akkurat kom ut, og at Xbox One X er grafisk langt overlegen Playstation 4 så er ikke dette spesielt overbevisende reklame fra Nordisk Film... Rart at tester sier annerledes... Tester sier hva? At PS4 er bedre grafisk enn Xbox One X? Om Gran Turisimo sier vel testene at spillet har lite innhold. Endret 25. oktober 2017 av thklinge 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Lar meg ikke lett lure av egen reklame .... 6 av 10 sier alt ..... 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Ja PlayStation4 og Gran Turismo Sport selger jo så dårlig...haha! GT Sport solgte 3 ganger så mange kopier en Forza 7 under lanserings uka. Så er ikke rart Sony er ute å fisker etter mer salg... Merke lojalister er morsomme! Har desverre ikke en hylle med Sony konsoller Larzen på gutte rommet ..så er litt mere unbiast 1 Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Tester sier hva? At PS4 er bedre grafisk enn Xbox One X? Om Gran Turisimo sier vel testene at spillet har lite innhold. Tester sier at ps4 har bedre grafikk enn xbox. (GT mot forza) 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Digital Foundry sier ikke at PS4 versjonen er best på alt. Den sier at bilene har høyere antall polygoner i GT og en del annet, men den sier også at mye av grunnen er at spillet er et enkelt spill uten særlig mye innhold. Oppløsningen er også lavere på GT enn Forza 7, og bildefrekvensen er mer stabil på Forza 7 enn på GT (begge holder seg ganske bra da uansett). GT har heller ikke noe dynamisk vær, så trenger ikke ta høyde for forandringer der. Så kommer alt utenom grafikken da og der føles GT som om man kjører en stein på en bane. Driveclub er fortsatt det beste bilspillet på PS4. 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Søt liten demo nye turisimo ... ingen fullverdig spill 3 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Der jeg også tenkte om spillet. Fin grafisk demo men har jo ikke noe innhold i det hele tatt. Men sånn for informasjon så er jeg heller ikke noe forza motorsport fan etter de la til mikrotransakjsoner. Horizon må jeg alltid ha men motorsport er dessverre ødelagt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 (endret) Ja PlayStation4 og Gran Turismo Sport selger jo så dårlig...haha! GT Sport solgte 3 ganger så mange kopier en Forza 7 under lanserings uka. Så er ikke rart Sony er ute å fisker etter mer salg... Merke lojalister er morsomme! Har desverre ikke en hylle med Sony konsoller Larzen på gutte rommet ..så er litt mere unbiast Hehe, en merkelojalist som ikke skiller på forskjellen mellom å like noe å være lojal til et produkt. Klassisk! Men ja jeg har PlayStation 1,2,3 og Pro. Men jeg har også...Dreamcast,Atari2600,Xbox360,N64,NES,NES Classic Mini,SNES Classic Mini og Nintendo Switch. Planen er også å skaffe en original Xbox.Snart blir Xbox One X levert på døra. Og så har jeg selvfølgelig en forholdsvis kraftig spill PC. Du forstår...det er hva som skiller en merkelojalist og en som meg. Når det kommer til gutterommet så er jeg "guilty as charged". Er ikke alle med denne hobbyen med familie som det passer seg for å ha lekene sine i stua. Endret 25. oktober 2017 av LarZen 4 Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Ser mange klager på innholdet i GT. Men det har da 160 biler? En god del baner? Joda, det er ikke gt6 eller forza. Men det er slettes ikke lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå