Kaneltryne Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Hei, jeg skal ta R1 matte som privatist, og eksamen nærmer seg. Aldri gjort det her før, og det jeg vet hittil er at jeg skal møte opp et spesifikt område, på et spesifikt klokkeslett. Ta med kalkulator, penn, linjal osv sier seg selv, men er det noe annet jeg må huske på? Er bare redd for å glemme noe viktig. Legitimasjon tror jeg at jeg må ha med, men hvordan gjør jeg det med pc? Jeg vet jeg ikke har lov å ha med egen, så får jeg en utlevert før eksamen starter, som har alle nødvendige programmer ferdig installert? Takk for svar Lenke til kommentar
NeilM Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 (endret) Hei, jeg skal ta R1 matte som privatist, og eksamen nærmer seg. Aldri gjort det her før, og det jeg vet hittil er at jeg skal møte opp et spesifikt område, på et spesifikt klokkeslett. Ta med kalkulator, penn, linjal osv sier seg selv, men er det noe annet jeg må huske på? Er bare redd for å glemme noe viktig. Legitimasjon tror jeg at jeg må ha med, men hvordan gjør jeg det med pc? Jeg vet jeg ikke har lov å ha med egen, så får jeg en utlevert før eksamen starter, som har alle nødvendige programmer ferdig installert? Takk for svar Mener det skal stå på privatistweb sine sider hva du trenger å ha med deg, eller at det står i mailen du har fått fra privatistkontoret? Jeg tok matte 2PY i fjor, og da måtte jeg ha med egen PC og legitimasjon. Vet ikke om det er noe annerledes for R1 matte. Edit: Jeg fant, jeg fant; https://www.oslo.kommune.no/skole-og-utdanning/privatisteksamen/larestoff-og-tillatte-hjelpemidler/#toc-2 Endret 5. november 2017 av NeilM Lenke til kommentar
Vulpes Vulpes Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 du tar med det du nevnte + egen pc med nødvendige programmer og legitimasjon. kan være lurt å ta med læreboka også, men du får ikke mye tid til å lese i den, så jeg ville ventet med å se i den til jeg hadde løst alle oppgavene jeg klarte selv først. 5 timer går veldig fort. Lenke til kommentar
Kaneltryne Skrevet 7. november 2017 Forfatter Del Skrevet 7. november 2017 (endret) Takk for svar. Hadde lest gjennom alt på privatistweb siden av informasjon uten at det ble sagt noe om pc. Trodde det var sånn at man ikke fikk lov å ta med sin egen, så lurte på hvor jeg skulle få denne pcen min fra. Men sjekka en gammel mail, som jeg trodde bare var bekreftelse på betalingen min, men der sto det litt informasjon under, og at jeg måtte ha med egen pc med nødvendige programmer. Endret 7. november 2017 av Kaneltryne Lenke til kommentar
heiv Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Husk å jobb med Geogebra hvis du ikke allerede har gjort det. Uten hadde hvertfall jeg vært helt lost. Lenke til kommentar
NeilM Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Husk å jobb med Geogebra hvis du ikke allerede har gjort det. Uten hadde hvertfall jeg vært helt lost. Støtter denne, da jeg i fjor dreit på leggen når det gjaldt dette. Derfor tar jeg eksamen på nytt i år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå