Kebab GUD Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Hvem burde jeg velge ...? Enkelt og greit spørsmål Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Jeg kjøpte Zalman 5100-cu, med vifta på max har jeg 55/60 idle/load T-bird 1400, med fob32 med en celron vifte støyet mindre en zalman hadde 48/52 grader. Lenke til kommentar
house Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 har en amdxp 1800+ og zalman 5005 vifte ligger på 38/45 idle/load .... men du må ha de 4 hullene rundt sokkelen for at den skal sitte! Housey Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 har jo selfølgelig de hulla ( er ikke newbie ) Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Ville satset på silent viking. Den kjøler best, og billigst. Til gjengjeld er den stor og benytter seg av klips til feste, noe som gir større fare for ødelagt socket eller most kjerne. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Panzerfaust er vel folk som har ødlagt cpuer selv om de ble festet i de fire hullene. Og det skal litt til for at en kjøler løsner fra soceten. Risste litt på kassa kanskje. Spesielt hvis kjøleribba bare bruker en festetag. Sats på Viking. Er jo så mye stress å ta ut hele hovedkortet :razz: Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Jeg sa bare at sjansen for å ødelegge noe med vikingen er større enn med zalmanen... [ Denne Melding var redigert av: PanzerFaust på 2002-03-02 19:40 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Quote: On 2002-03-02 19:39, PanzerFaust skrev:Jeg sa bare at sjansen for å ødelegge noe med vikingen er større enn med zalmanen... Noe du også har helt rett i :smile: Thermaltake har jo i god TT tradisjon lagd et festeklips som sitter svinhardt på. Derfor er det som du sier større risk for å knuse coren ja, men slenger man på en shims så burde man jo være sikra :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 ARRRRRRRRRG Microplex har ikke shims til XP ARRRRRRG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå