Gå til innhold

Hvilken ghd rettetang bør jeg velge?


Anbefalte innlegg

Mamma har ønsket seg en rettetang til jul.. så nå lurer jeg på ka jeg ska kjøpe.

Hun har sett litt på denne.. https://m.dhgate.com/product/2017-new-hair-straightener-professional-hair/402802699.html#pd-130

 

Men tror det er mest fordi hun fant den billig på en nettbutikk..

 

Jeg har gjort litt research og funnet ut at ghd ska være ganske bra merket.. ganske dyrt, men jeg har lyst til å kjøpe noe skikkelig som varer..

 

Så spørsmålet er vel egentlig. er alle ghd "like" gode? er di som nå er på tilbud god eller kan jeg da like godt kjøpe et billig merke. eller må jeg ut med 2-3000 for å få en god ghd rettetang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg gutt og aldri brukt rettetang, men har bitte litt kunnskap om det du spør om.. (av en eller annen grunn  :hmm: )

 

Jeg hadde nok aldri kjøpt billige rettetenger til noen egentlig. Ikke bare på grunn av at de er billige, men også fordi det er så varierende resultat med de billigere. Hadde sett etter noen fra Babyliss eller GHD, helt klart. 

 

Også viktig å huske på brannsikkerhet og lignende. Vil ikke tro at billige kina-produkter på noen måte oppfyller dagens krav.

Når det gjelder linken du la ut, kan det også forekomme moms og toll på varene. Prisen blir dermed langt dyrere enn først antatt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...