Ingeniør Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Du kan få tak I det du trenger på biltema for ikke mye over 200Kr, billigste alternativet. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Min nyeste bil 2017 modell har hverken reservehjul eller verktøy til å bytte hjul. Men heldigvis bytter merkeverkstedet hjul gratis mens jeg nyter kaffe og småkaker. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Runflats... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Min nyeste bil 2017 modell har hverken reservehjul eller verktøy til å bytte hjul. Men heldigvis bytter merkeverkstedet hjul gratis mens jeg nyter kaffe og småkaker. There is no such thing as free lunch. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Min nyeste bil 2017 modell har hverken reservehjul eller verktøy til å bytte hjul. Men heldigvis bytter merkeverkstedet hjul gratis mens jeg nyter kaffe og småkaker. There is no such thing as free lunch. Det er mange forhandlere her i byen som bytter hjul "gratis" for sine kunder et par dager vår og høst. De tar det sikkert igjen på økte timepriser resten av året, men for meg føles det "nesten" gratis. Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 (endret) t Min nyeste bil 2017 modell har hverken reservehjul eller verktøy til å bytte hjul. Men heldigvis bytter merkeverkstedet hjul gratis mens jeg nyter kaffe og småkaker. There is no such thing as free lunch. Det er mange forhandlere her i byen som bytter hjul "gratis" for sine kunder et par dager vår og høst. De tar det sikkert igjen på økte timepriser resten av året, men for meg føles det "nesten" gratis.Hvilket merke? Endret 27. oktober 2017 av BigBadAde Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Min nyeste bil 2017 modell har hverken reservehjul eller verktøy til å bytte hjul. Men heldigvis bytter merkeverkstedet hjul gratis mens jeg nyter kaffe og småkaker. There is no such thing as free lunch. Det er mange forhandlere her i byen som bytter hjul "gratis" for sine kunder et par dager vår og høst. De tar det sikkert igjen på økte timepriser resten av året, men for meg føles det "nesten" gratis. Har vært noen tilsvarende kampanjer i Grenland de siste årene. Gratis skifte og litt å bite i, gjerne en lørdag fra 10-15. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 (endret) Hvilket merke? Skoda, Toyota, Citroen, og sikkert noen andre også. https://www.laagendalsposten.no/nyheter/bil/trafikk/timesvis-i-ko-for-a-sko-bilen-for-vinteren/s/5-64-420577 Det var lange køer da Funnemark tilbød gratis hjulskifte på alle Toyotaer torsdag. Rundt 200 flere biler på veien har nå nyskiftet vinterdekk. Endret 27. oktober 2017 av Mythos Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Det fremstår for meg som helt klart at studenter i dag har for god råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå