Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Billig sted å bytte til vinterdekk i Trondheim for student?


cenenzo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Min nyeste bil 2017 modell har hverken reservehjul eller verktøy til å bytte hjul. Men heldigvis bytter merkeverkstedet hjul gratis mens jeg nyter kaffe og småkaker. 

 

There is no such thing as free lunch.

 

Det er mange forhandlere her i byen som bytter hjul "gratis" for sine kunder et par dager vår og høst. De tar det sikkert igjen på økte timepriser resten av året, men for meg føles det "nesten" gratis.

Lenke til kommentar

t

 

 

Min nyeste bil 2017 modell har hverken reservehjul eller verktøy til å bytte hjul. Men heldigvis bytter merkeverkstedet hjul gratis mens jeg nyter kaffe og småkaker.

 

There is no such thing as free lunch.

Det er mange forhandlere her i byen som bytter hjul "gratis" for sine kunder et par dager vår og høst. De tar det sikkert igjen på økte timepriser resten av året, men for meg føles det "nesten" gratis.
Hvilket merke? Endret av BigBadAde
Lenke til kommentar

 

 

Min nyeste bil 2017 modell har hverken reservehjul eller verktøy til å bytte hjul. Men heldigvis bytter merkeverkstedet hjul gratis mens jeg nyter kaffe og småkaker.

 

 

There is no such thing as free lunch.

Det er mange forhandlere her i byen som bytter hjul "gratis" for sine kunder et par dager vår og høst. De tar det sikkert igjen på økte timepriser resten av året, men for meg føles det "nesten" gratis.

Har vært noen tilsvarende kampanjer i Grenland de siste årene. Gratis skifte og litt å bite i, gjerne en lørdag fra 10-15.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...