Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Da bør dere sjekke nå. Enten er varene ikke på lager, eller så er de mye dyrere enn konkurrentene. Både lagerbeholdningen og prisene var bedre igår, men nå er alt blitt tomt eller dyrere. Kan det ha noe med Mastercard tilbudet å gjøre tro? Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Men om lageret til Power er tomt kan de bestille inn med senere levering så fremt man betaler summen når du bestiller. Men de matcher ikke andre nettbutikker sine priser samtidig som man bruker dnb-kampanjen :/ Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 26. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2017 Sikker på at de ikke matcher andre priser mens de har DNB tilbudet? I så fall tok jeg en kalkulert risiko som kostet surt... Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Det kan godt være de matcher butikkpris hos f.eks Elkjøp og Lefdal. Men ikke nettpriser. Lenke til kommentar
petterP9 Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Sikker på at de ikke matcher andre priser mens de har DNB tilbudet? I så fall tok jeg en kalkulert risiko som kostet surt... Jeg fikk matchet pris på en PS4-kontroll fra Proshop under forrige Supertilbud. Jeg er ganske sikker på at proshop er en nettbutikk. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 (endret) Har også fått matchet nettpris. Fikk først beskjed at det ikke gikk, men så spurte jeg en annen ansatt og det gikk bra. Endret 26. oktober 2017 av deleder Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Har også fått matchet pris. Fikk først beskjed at det ikke gikk, men så spurte jeg en annen ansatt og det gikk bra. Fikk også til det på en støvsuger. De prøvde først å si at nabobutikken deres (skousen) ikke gjaldt, men jeg sa at kundeservice hadde lovet dette. Vilkårene sier heller ikke at prismatch ikke gjelder, så mistenker de er på veldig tynn is der. Hva angår varer som ikke er på lager så har jeg fått til å bestille opp ting som er i stortimentet hver gang, betalt der og da for så å hente siden (surface book 2 kunne de riktignok ikke fikse denne gangen) Lenke til kommentar
petterP9 Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Har også fått matchet pris. Fikk først beskjed at det ikke gikk, men så spurte jeg en annen ansatt og det gikk bra. Fikk også til det på en støvsuger. De prøvde først å si at nabobutikken deres (skousen) ikke gjaldt, men jeg sa at kundeservice hadde lovet dette. Vilkårene sier heller ikke at prismatch ikke gjelder, så mistenker de er på veldig tynn is der. Hva angår varer som ikke er på lager så har jeg fått til å bestille opp ting som er i stortimentet hver gang, betalt der og da for så å hente siden (surface book 2 kunne de riktignok ikke fikse denne gangen) Har en liten mistanke om at de ikke ønsker å føre surface-enheter. De har for eksempel lagt inn Bose QC35 2 med leveringsdato 31.12, noe de sikkert hadde gjort med SB2 også om de hadde planer om å føre de Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Har også fått matchet pris. Fikk først beskjed at det ikke gikk, men så spurte jeg en annen ansatt og det gikk bra. Fikk også til det på en støvsuger. De prøvde først å si at nabobutikken deres (skousen) ikke gjaldt, men jeg sa at kundeservice hadde lovet dette. Vilkårene sier heller ikke at prismatch ikke gjelder, så mistenker de er på veldig tynn is der. Hva angår varer som ikke er på lager så har jeg fått til å bestille opp ting som er i stortimentet hver gang, betalt der og da for så å hente siden (surface book 2 kunne de riktignok ikke fikse denne gangen) Har en liten mistanke om at de ikke ønsker å føre surface-enheter. De har for eksempel lagt inn Bose QC35 2 med leveringsdato 31.12, noe de sikkert hadde gjort med SB2 også om de hadde planer om å føre de Jeg fikk beskjed at de ikke hadde tegnet avtale eller noe om surface enhetene enda. Men jeg begriper vel ikke helt hvorfor da surface pro ikke er i butikken, den har jo vært ute lenge. Men for all del; jeg gambler bare på at elkjøp kjører 20% på black friday, også napper jeg den da. Eller så er det nyttårssalg osv osv Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Jeg fikk til svar både i butikk og på chat at de ikke prismatchet cdon samtidig med dnb kampanjen :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå