AfterGlow Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Det nye minikortet har heldekkende vannblokk.Zotac slipper superkompakt GTX 1080 Ti-kort for vannkjølte PC-er Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Forskjellen på dette og ett i full størrelse? (eksludert størrelse og vannblokk) 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Forskjellen på dette og ett i full størrelse? (eksludert størrelse og vannblokk) Det svaret har slaven din Google 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Forskjellen på dette og ett i full størrelse? (eksludert størrelse og vannblokk) Det svaret har slaven din Google Nei, dette forventer jeg at man inkluderer når man skriver artikkel om et kort Kunne likeså latt være å skrive artikkelen da den ikke bringer noe nyttig info 7 Lenke til kommentar
Pitfall Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Forskjellen på dette og ett i full størrelse? (eksludert størrelse og vannblokk) Det svaret har slaven din Google Nei, dette forventer jeg at man inkluderer når man skriver artikkel om et kort Kunne likeså latt være å skrive artikkelen da den ikke bringer noe nyttig info De bruker ikke tid på annet enn å kopiere utenlandske artikler. Skjerpings, HW. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Forskjellen på dette og ett i full størrelse? (eksludert størrelse og vannblokk) Det svaret har slaven din Google Nei, dette forventer jeg at man inkluderer når man skriver artikkel om et kort Kunne likeså latt være å skrive artikkelen da den ikke bringer noe nyttig info De bruker ikke tid på annet enn å kopiere utenlandske artikler. Skjerpings, HW. Artikkelen er fra VG så du får den flotte tabloid klick-klick-klickbait cash kvaliteten som de kjører. HW døde for ganske mange år siden. 1 Lenke til kommentar
megardbotheim Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Forskjellen på dette og ett i full størrelse? (eksludert størrelse og vannblokk) Det svaret har slaven din Google Nei, dette forventer jeg at man inkluderer når man skriver artikkel om et kort Kunne likeså latt være å skrive artikkelen da den ikke bringer noe nyttig info De bruker ikke tid på annet enn å kopiere utenlandske artikler. Skjerpings, HW. Artikkelen er fra VG så du får den flotte tabloid klick-klick-klickbait cash kvaliteten som de kjører. HW døde for ganske mange år siden. Yet, you're still here... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Forskjellen på dette og ett i full størrelse? (eksludert størrelse og vannblokk) ZOTAC GTX 1080 TI BLOWER 266.7mm x 111.15mm x 35.3mm ZOTAC 1080 Ti AMP Extreme 325mm x 148mm x 56.6 mm Zotac 1080ti mini 211mm x 125mm x 41mm Ungdommen er jammen med late nå for tiden 266.7mm x 111.15mm x 35.3mm Lenke til kommentar
dbass Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 "Kortet skal ifølge Zotac være verdens minste GTX 1080 Ti-kort med vannblokk, noe de sikkert har rett i" 0 faktasjekk, for en konge artikkel. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 (endret) Forskjellen på dette og ett i full størrelse? (eksludert størrelse og vannblokk) ZOTAC GTX 1080 TI BLOWER 266.7mm x 111.15mm x 35.3mm ZOTAC 1080 Ti AMP Extreme 325mm x 148mm x 56.6 mm Zotac 1080ti mini 211mm x 125mm x 41mm Ungdommen er jammen med late nå for tiden 266.7mm x 111.15mm x 35.3mm Skrev ekskludert størrelse Endret 24. oktober 2017 av Dubious Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Jeg tror det vi kidza lurer på er om dette kortet yter like godt som et tilsvarende full size kort. Har de gjort kortet mindre og samtidig gjort et kompromiss på ytelsessiden, eller har de kunnet gjøre det mindre med vannblokken uten at det har påvirket ytelsen? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Det er jo bare å google Zotac 1080ti Mini, og sjekke ut Zotac sin hjemmeside der de har spesifikasjoner på kortet? Så kan du sammenligne tallene med andre kort. Dette er ikke vanskelig. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Folk spiller for mye Overwatch comp her på forumet. "Alle" er toxic og klager, og "ingen" gidder å lage forumet bedre... -Komme med noe produktivt eller hjelp gidder vi faen ikkje... XD 2 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Folk spiller for mye Overwatch comp her på forumet. "Alle" er toxic og klager, og "ingen" gidder å lage forumet bedre... -Komme med noe produktivt eller hjelp gidder vi faen ikkje... XD Vi satser på at en hyggelig snekker kjøper et par av disse og kommer med resultater for sli i diverse systemer For du har vel bestilt et par? 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Det er jo bare å google Zotac 1080ti Mini, og sjekke ut Zotac sin hjemmeside der de har spesifikasjoner på kortet? Så kan du sammenligne tallene med andre kort. Dette er ikke vanskelig. Nå lurer jeg ikke egentlig så mye selv, bare poengterer hva OP egentlig spurte etter. Med det sagt, det handler ikke om hvorvidt man er i stand til å søke, men hva man forventer av en slik artikkel når Tek først tar seg bryet med å skrive den... 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Forskjellen på dette og ett i full størrelse? (eksludert størrelse og vannblokk) Det svaret har slaven din Google Nei, dette forventer jeg at man inkluderer når man skriver artikkel om et kort Kunne likeså latt være å skrive artikkelen da den ikke bringer noe nyttig info De bruker ikke tid på annet enn å kopiere utenlandske artikler. Skjerpings, HW. Artikkelen er fra VG så du får den flotte tabloid klick-klick-klickbait cash kvaliteten som de kjører. HW døde for ganske mange år siden. Yet, you're still here... Tråden poppet opp på forsiden på Diskusjon.no (duh) så klikket jeg for å se kommentarene rundt artikkelen. Jeg har sluttet å lese artiklene fra Tek, men diskusjonstrådene kan være bra alikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå