nikey Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 heisann, jeg har nettopp kjøpt inn en plasma tv til å henge opp i butikken. til dette har jeg kjøpt inn en mini-itx pc ting med trådløs nettverk. Den skal brukes til å vise slider, reklame og info. Det jeg lurte på var hva slags program kan jeg bruke til dette formålet med tanke på fjernstyring av pc siden den henge ca 3 m ifra gulvet. noe forslag folkens? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Litt lettere hvis du nevner hvilket operativsystem maskinen skal kjøre! Men uansett kan du ta en titt på TightVNC og PuTTY. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 remote administrator gir deg full kontroll for en liten sum. Har du winxp kan du og bruke den innebygde funksjonen Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Bruk Linux og SSH. Lenke til kommentar
nikey Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 vel , blir vel win2k eller winxp. siden dem som skal legge inn ting og tang ikke kan så mye med noe annet enn windows :/ Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Win XP har visst en fin bakdør^H^H^H^H^H^Hfjernadministreringsfunksjon innebygd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå