akelbo Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Bakoverkompatibilitetsfunksjonen utvides med 13 spill fra Microsofts første konsoll.Fra i dag kan Xbox One kjøre gamle Xbox-spill Lenke til kommentar
booboo Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Jeg prøvde nå med Prince of Persia: The Sands of Time men får bare feilmelding om at dette spillet kan ikke spilles her. Virker ikke som om det er helt oppe å går ennå? Prøvde med orginaldisk, ikke nedlastning Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Vil det si at hvis man eier et av de støttede spillene i gamle XboxLive-butikken på Xbox360 så kan man nå spille dem på en XboxOne også? Lenke til kommentar
OleOst_ Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Tror gamer har bommet, kan ikke finne noe informasjon om at Xbox original backwards compatibility har blitt lansert. Kun noen YouTube videoer fra Xbox som kom i går som viste det frem. Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 (endret) Tror gamer har bommet, kan ikke finne noe informasjon om at Xbox original backwards compatibility har blitt lansert. Kun noen YouTube videoer fra Xbox som kom i går som viste det frem. Står på lenkja som er sitert i artikkelen at det kjem ut i dag. Kjem sikkert i løpet av kvelden viss det ikkje fungerer enno. https://news.xbox.com/2017/10/23/play-three-generations-of-games-better-on-xbox-one/ Endret 24. oktober 2017 av iR' BR34K Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Håper Jet Set Future kommer snart. Kjøpte det for noe år siden da jeg tenkte jeg skulle spille det på 360'n, men gjorde det aldri. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Fusion frenzy. mange times latter og morro med det og 2 andre spillere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå