AnonymDiskusjon Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Hva kan dette være? Smerten sitter rett over spissen av albuen, merker litt ubehag i leddet når jeg retter ut armen og hvis jeg palperer på spissen. Det gjorde ganske vondt de første dagene. Smerte merkes når jeg prøver skyve noe fra meg med motstand. Kan dra til meg så hardt jeg ønsker uten smerter. Det oppstod under en pullups økt med ekstra vekt hengt rundt livet, vedvart en uke. Anonymous poster hash: 25f47...b9d Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Det sier litt seg selv; skade på bløtvev relatert til trening. Det er mindre interessant hvilken muskel/muskelfeste/leddbånd i albuen det helt dreier seg om. I tillegg er det i dette tilfellet ikke mulig å være eksakt på et forum av åpenbare årsaker. Konsekvensen er uansett den samme. Du bør hvile fra den konkrete øvelsen, og liknende øvelser. For å hjelpe helbredelsen på vei, kan du ta en 3 dagers kur med Voltarol, reseptfritt på apotek. Veier du over 50 kg, start med en dose på 50 mg (2 tbl a 25 mg), deretter 1 tabletter av gangen med 8 timers mellomrom i til sammen 3 døgn. Les pakningsvedlegget med tanke på overfølsomhet og eventuelle bivirkninger. Ikke ta Voltarol sammen med andre legemidler uten å ha snakket med legen. La det gå enda 2 uker og siden kan du sakte begynne på øvelsene igjen med pushups. Alternativet, som standard shoutout i denne delen av diskusjon.no, -dra til legen. Vedkommende kan muligens si; bruk paracet når det blir for ille og hvil deg fra øvelsen. Er det en ivrig lege, finner vedkommende ut at dette ikke usannsynlig dreier seg om en irritert pronator teres. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå