danger_of_death Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har hørt at folk har skaffa seg "counter strike: condition zero beta" fra nettet og når jeg har søkt på d finner jeg ingenting. Er d noen som har funnet en side hvor man kan laste ned dette? plz skriv! Takker på forhånd for alle svarene. Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 dc++ men det er ikke vert det, suger gata, bare en-spiller jo Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 dc++ men det er ikke vert det, suger gata, bare en-spiller jo To spørsmål: Første: hva er dc++? Andre: har du linken til den siden du lasta d ned fra? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 dc ++ er et direct connect program.. det får du lastet ned vist du søker på dc++ på google Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 betaen inneholder bare singelplayer versionen som i og for seg suger! minner meg om opposion force, blue shift osv... Fullversionen har bot match med masse digg. Det er det jeg ser mest fram til Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 betaen inneholder bare singelplayer versionen som i og for seg suger! minner meg om opposion force, blue shift osv... Fullversionen har bot match med masse digg. Det er det jeg ser mest fram til Jeg spør ikke ossen spillet er jeg spør om hvor man kan få tak i det Er d noen som vet, eller noen som har eventuelle linker til siden jeg kan laste det ned? Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 fant den på overnet jeg Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 LINK?!?!?LINK?!?!?!HYPERKOBLING?!?!?!? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) DC++ DC++ DC++ DC++ http://dcplusplus.sourceforge.net/index.php?page=download Endret 9. desember 2003 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Tråden stenges da den leder til piratvirksomhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg