TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 (endret) Hva syns dere om Zelda's Adventure, der Zelda redder Link? Jeg personlig, så er ikke dette en av mine favoritt spill. Men jeg liker idén om at Zelda redder Link. ^^ Endret 19. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2017 (endret) Det virker sånn om ingen har vært bortig dette spillet. Jeg oppdaget dette spillet på YouTube en stund tilbake. Endret 24. oktober 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 (endret) Rundt 1990 innledet Nintendo et samarbeid med Sony og Philips om det som skulle bli en CD-spiller til SNES. Playstation, skulle den hete. Samarbeidet havarerte, Sony tok navnet og stakk, og Philips lanserte sin egen multimedia-maskin, CD-i. Det ulekre er at Philips som en del av avtalen hadde rett til å bruke Nintendos materiale en stund lenger enn samarbeidet varte. Dermed fikk vi se vederstyggeligheter som dette og to andre Zelda-spill, samt ett med Mario (to andre var under utvikling, men ble kansellert). Husker jeg var på en ferielandsby i Nederland, tror det var i 1992, hvor de hadde fått installert CD-i-er i alle hyttene som et reklameopplegg. Det fulgte med en demodisk, som liksom skulle demonstrere mulighetene. Husker vi så mye på en live-video med Eric Clapton, men 7th Guest-demoen var ikke spillbar, kun video. Det lovet jo bra. Endret 24. oktober 2017 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2017 (endret) Rundt 1990 innledet Nintendo et samarbeid med Sony og Philips om det som skulle bli en CD-spiller til SNES. Playstation, skulle den hete. Samarbeidet havarerte, Sony tok navnet og stakk, og Philips lanserte sin egen multimedia-maskin, CD-i. Det ulekre er at Philips som en del av avtalen hadde rett til å bruke Nintendos materiale en stund lenger enn samarbeidet varte. Dermed fikk vi se vederstyggeligheter som dette og to andre Zelda-spill, samt ett med Mario (to andre var under utvikling, men ble kansellert). Husker jeg var på en ferielandsby i Nederland, tror det var i 1992, hvor de hadde fått installert CD-i-er i alle hyttene som et reklameopplegg. Det fulgte med en demodisk, som liksom skulle demonstrere mulighetene. Husker vi så mye på en live-video med Eric Clapton, men 7th Guest-demoen var ikke spillbar, kun video. Det lovet jo bra. Du nevnte ikke mye om selve dette spillet!! Endret 24. oktober 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå