Gå til innhold

Napa vs Rhodos?

Odmar

Anbefalte innlegg

Vi er gjeng med gutter på 19 år som tenker å dra på partytur til sommeren.Vi hadde i utgangspunktet tenkt på rhodos, men har i det siste tenkt mer og mer på aya napa i stedet. Vi er kun ute etter rølp, fest, morro og stappfulle nattklubber. Bør vi dra til rhodos eller napa? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville sterkt vurdert Magaluf ovenfor begge. Napa og Rhodos har en partygate, men er i utgangspunktet et "familiested". Napa sin partygate er nok større, Rhodos sin er ganske kort.  Magaluf er så og si en partyby i forhold, det er større og startsett alle hoteller og gater kryr av kun ungdommer.

Uavhengig av valg får dere dog nok fest og morro på alle 3 steder. 

Lenke til kommentar

Jeg ville sterkt vurdert Magaluf ovenfor begge. Napa og Rhodos har en partygate, men er i utgangspunktet et "familiested". Napa sin partygate er nok større, Rhodos sin er ganske kort.  Magaluf er så og si en partyby i forhold, det er større og startsett alle hoteller og gater kryr av kun ungdommer.

Takk for svar.

En faktor som også avgjør litt er andelen skandinavere på stedene. Vet det er mange på rhodos og en del i maga (pluss haugevis av briter) men har ikke hørt noe om napa. 

Vet du hvem som "dominerer" der?

Lenke til kommentar

Takk for svar.

En faktor som også avgjør litt er andelen skandinavere på stedene. Vet det er mange på rhodos og en del i maga (pluss haugevis av briter) men har ikke hørt noe om napa. 

Vet du hvem som "dominerer" der?

Det er rimelig mange briter i Napa også,  også en del russere. Vanskelig å si hva det er mest av - men det ihvertfall ikke noe overflod av skandinavene. Britene er vel ikke til å unngå uansett, men det finnes skandinaviske klubber hvor man slipper dette - etter min mening var de klubbene best i Magaluf. 

Lenke til kommentar

Var på Kypros i sommer og måtte innom Napa en kveld for å se på det mye omtate partyområdet. Det var ikke bare en gate, men et par kvartaler med mange utesteder og lokkeduer som prøvde få folk inn. Mye folk, musikk og mange som desperat prøvde overbevise seg selv og andre om de hadde det veldig morsomt, men syntes det var mest tragisk og tafatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...