OHJohansen Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Flere foretrekker å se andre spille i stedet for film og TV-serier.Twitch brukes mer enn både Netflix og HBO Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Wow, for en nøtt, lurer på hvorfor en gratis/reklamebasert tjeneste som Twitch er mer populært enn tjenester som koster penger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Wow, for en nøtt, lurer på hvorfor en gratis/reklamebasert tjeneste som Twitch er mer populært enn tjenester som koster penger. Oh, the irony! Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 takler ikke 2 min med Twitch engang 2 Lenke til kommentar
Markushei Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 At netflix har færre abonnomenter betyr ikke at færre bruker det, så jeg mener vel at dette ikke er tatt i hensyn til hvor mange personer per netflix abonnoment? Når det kan registreres en hel familie som ser på netflix til hver sin tid. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Vel, jeg ser på Netflix, HBO, Viaplay, Youtube, osv. Når det er tid for spilling så spiller jeg selv. Har aldri helt forstått konseptet med å se på andre som spiller, med mindre det er noe helt spesielt jeg lurer på. 2 Lenke til kommentar
LaxMan Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 At netflix har færre abonnomenter betyr ikke at færre bruker det, så jeg mener vel at dette ikke er tatt i hensyn til hvor mange personer per netflix abonnoment? Når det kan registreres en hel familie som ser på netflix til hver sin tid. Hvis det er snakk om abonnementer så er det kun en brøkdel av seere på Twitch som har "abonnement". Man kan se på kanaler uten å være medlem på Twitch. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Ved å betale for Twitch så slipper en reklame og får med masse bonuser, som f.eks "loot" og Amazon/Prime video tjeneste Har startet en "trial" Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Er mye barn som står for youtube og twitch båndbruken. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Vel, jeg ser på Netflix, HBO, Viaplay, Youtube, osv. Når det er tid for spilling så spiller jeg selv. Har aldri helt forstått konseptet med å se på andre som spiller, med mindre det er noe helt spesielt jeg lurer på. Sant. Sjekker youtube om jeg står fast i ett spill. (De gangene jeg spiller da..) Men går nok mest i TV serier og film her i hus. Lenke til kommentar
Cocofap Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Vel, jeg ser på Netflix, HBO, Viaplay, Youtube, osv. Når det er tid for spilling så spiller jeg selv. Har aldri helt forstått konseptet med å se på andre som spiller, med mindre det er noe helt spesielt jeg lurer på. Enkelt og greit kan du stille et "counter" spørsmål til det: "hvorfor ser folk på fotball, handball, sjakk osv?". Underholdning er svaret. Er mye forskjellig man kan se på på twitch, ikke bare spilling. Selv de som bare spiller har forskjellige personligheter, samtaleemner om vitenskap, humor osv. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 At HBO er større enn Netflix er det eneste overraskende her. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 At HBO er større enn Netflix er det eneste overraskende her. HBO er bra, men ikke i Norge Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 (endret) Vel, jeg ser på Netflix, HBO, Viaplay, Youtube, osv. Når det er tid for spilling så spiller jeg selv. Har aldri helt forstått konseptet med å se på andre som spiller, med mindre det er noe helt spesielt jeg lurer på. Enkelt og greit kan du stille et "counter" spørsmål til det: "hvorfor ser folk på fotball, handball, sjakk osv?". Underholdning er svaret. Er mye forskjellig man kan se på på twitch, ikke bare spilling. Selv de som bare spiller har forskjellige personligheter, samtaleemner om vitenskap, humor osv. Det er klart, og jeg ser heller ikke på fotball, håndball, sjakk osv. Jeg kan finne på å spille alle tre selv. Men det er også helt klart min personlige preferanse, og at jeg aldri har forstått konseptet betyr ikke at at andre ikke kan oppleve en verdi i det å se på andre spille. Endret 25. oktober 2017 av Serpentbane Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Wow, for en nøtt, lurer på hvorfor en gratis/reklamebasert tjeneste som Twitch er mer populært enn tjenester som koster penger. Nå er vel dette to vidt forskjellige tjenester som ikke konkurrerer i samme marked engang, så sammenligningen gir vel lite mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå