Norlig Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 (endret) Hei, Har ein 2008 Opel Vectra C Sedan som fikk noen 2-ere på EU kontroll. Rust på Brems Slittasje på bærekule. Skade/deformert/brudd i fjører bak (begge sider) Defekte støtdempere bak. Siden eg må bytte dempere og fjører bak, så tenkte eg at eg likesågodt kan bytte ut alt med coilovers. Men er litt usikker på om eg trenger noko meir enn eit kit? Får vel alltid lit Camber om du senker, men det kan vel kanskje justeres med original bolter? Eller må/bør eg anskaffe camber kit også? (har ikkje lyst å ha camber på hjula) Trenger eg noen linker også, eller skal original linkene være good? Takk for tips! Endret 23. oktober 2017 av Norlig Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Hvis du skal senke bilen må dette godkjennes. Da må du kjøpe et TUV-godkjent senkesett og få med papirer på dette når du kjøper. Bestill time på verksted og ta hjulstilling- og lyktestillingskontroll, få med deg stemplet og underskrevet papir på dette. Ta med TUV-papirene, papir fra verksted pluss vognkort del 1 og 2 til time hos vegvesenet for godkjenning. Etter det er det bare å kjøre bilen på EU igjen. Camber ordner de på hjulstillingskontrollen, det justeres på bolter fra fabrikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå