fjarle Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Trenger du penn, god lyd eller kjempelang batteritid?GUIDE: Slik velger du blant høstens toppmobiler Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Ser at tek fortsetter sitt subjektive oppgulp mot Apple. Kjøp iPhone X om du liker Apple sin vri på kjente løsninger? Seriøst? Kan ikke tek synke dypere? Så vidt meg bekjent er iPhone X eneste mobil med en fungerende punktscan av ansiktet, kan ikke sammenliknes med Samsung sin halvhjertede og defekte face scan. Og ikke kjøp iPhone X om du ikke ønsker å bli blakk? Samsung Note 8 hadde lik pris ved lansering, og koster fremdeles nesten like mye. iPhone X koster kanskje en 1000-lapp mer, men har både face-ID og er dobbelt så rask som Note 8, hvordan kan den da få kritikk for å være dyr, men ikke Note 8? Merkelig journalistikk. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg dredg Skrevet 23. oktober 2017 Populært innlegg Del Skrevet 23. oktober 2017 Ser at tek fortsetter sitt subjektive oppgulp mot Apple. Kjøp iPhone X om du liker Apple sin vri på kjente løsninger? Seriøst? Kan ikke tek synke dypere? Så vidt meg bekjent er iPhone X eneste mobil med en fungerende punktscan av ansiktet, kan ikke sammenliknes med Samsung sin halvhjertede og defekte face scan. Og ikke kjøp iPhone X om du ikke ønsker å bli blakk? Samsung Note 8 hadde lik pris ved lansering, og koster fremdeles nesten like mye. iPhone X koster kanskje en 1000-lapp mer, men har både face-ID og er dobbelt så rask som Note 8, hvordan kan den da få kritikk for å være dyr, men ikke Note 8? Merkelig journalistikk. Får håpe ikke dette ødela dagen din da. Fælt at noen er så stygge med verdens nest største selskap mimimi 32 Lenke til kommentar
Populært innlegg hernil Skrevet 23. oktober 2017 Populært innlegg Del Skrevet 23. oktober 2017 Ser at tek fortsetter sitt subjektive oppgulp mot Apple. Kjøp iPhone X om du liker Apple sin vri på kjente løsninger? Seriøst? Kan ikke tek synke dypere? Så vidt meg bekjent er iPhone X eneste mobil med en fungerende punktscan av ansiktet, kan ikke sammenliknes med Samsung sin halvhjertede og defekte face scan. Og ikke kjøp iPhone X om du ikke ønsker å bli blakk? Samsung Note 8 hadde lik pris ved lansering, og koster fremdeles nesten like mye. iPhone X koster kanskje en 1000-lapp mer, men har både face-ID og er dobbelt så rask som Note 8, hvordan kan den da få kritikk for å være dyr, men ikke Note 8? Merkelig journalistikk. Haha, dette er fantastisk. Lenge siden jeg har fulgt aktivt med på mobilfronten nå. Mest fordi de fleste (topp)modeller er objektivt veldig gode telefoner, og jeg på ingen måte trenger toppytelsen til hverdags (min Nexus 5x skal få putre og gå et år til tenker jeg). Men det er helt prima å se at journalister og redaksjoner som som for bare noen år siden ble anklaget for å være kjøpt og betalt av Apple i hver eneste artikkel nå sliter med at folk tror de har et fundamentalistisk hatforhold til samme produsent Det er virkelig ikke mulig å gjøre alle fornøyde. Jeg skjønner at man kan ha et godt forhold til et produkt eller en produsent. Jeg kan også skjønne at man ønsker å formidle dette til andre. Men verden er ikke sort/hvitt, og hvis man forsøker å legge godviljen til, og kanskje slutter å tro at alle som ikke er 100% enige med en fører hellig krig mot deg og dine meninger så blir hverdagen så utrolig mye bedre Husk, det er absolutt ingen i verken redaksjonen eller ellers på forumet som kan bestemme hvilken telefon du skal kjøpe, så gjør akkurat det du vil og som gjør deg fornøyd! 16 Lenke til kommentar
Oddmi Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Ser at tek fortsetter sitt subjektive oppgulp mot Apple. Kjøp iPhone X om du liker Apple sin vri på kjente løsninger? Seriøst? Kan ikke tek synke dypere? Så vidt meg bekjent er iPhone X eneste mobil med en fungerende punktscan av ansiktet, kan ikke sammenliknes med Samsung sin halvhjertede og defekte face scan. Og ikke kjøp iPhone X om du ikke ønsker å bli blakk? Samsung Note 8 hadde lik pris ved lansering, og koster fremdeles nesten like mye. iPhone X koster kanskje en 1000-lapp mer, men har både face-ID og er dobbelt så rask som Note 8, hvordan kan den da få kritikk for å være dyr, men ikke Note 8? Merkelig journalistikk. Får håpe ikke dette ødela dagen din da. Fælt at noen er så stygge med verdens nest største selskap mimimi Hva heter verdens største da, og tenker du ansatte eller verdi? Lenke til kommentar
Meiquieno-a Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Helt utrolig at du greier å utelate Nokia 8.. hvorfor ? 3 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Ser at tek fortsetter sitt subjektive oppgulp mot Apple. Kjøp iPhone X om du liker Apple sin vri på kjente løsninger? Seriøst? Kan ikke tek synke dypere? Så vidt meg bekjent er iPhone X eneste mobil med en fungerende punktscan av ansiktet, kan ikke sammenliknes med Samsung sin halvhjertede og defekte face scan. Og ikke kjøp iPhone X om du ikke ønsker å bli blakk? Samsung Note 8 hadde lik pris ved lansering, og koster fremdeles nesten like mye. iPhone X koster kanskje en 1000-lapp mer, men har både face-ID og er dobbelt så rask som Note 8, hvordan kan den da få kritikk for å være dyr, men ikke Note 8? Merkelig journalistikk. Får håpe ikke dette ødela dagen din da. Fælt at noen er så stygge med verdens nest største selskap mimimi Hva heter verdens største da, og tenker du ansatte eller verdi? Samsung er vel størst nå. Man må ikke glemme at de produserer omtrent alt som har kretskort i seg. 3 Lenke til kommentar
Oddmi Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Hva heter verdens største da, og tenker du ansatte eller verdi? Samsung er vel størst nå. Man må ikke glemme at de produserer omtrent alt som har kretskort i seg. OK, de selger mest telefoner i verden ja. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Helt utrolig at du greier å utelate Nokia 8.. hvorfor ? Den er ikke rammeløs 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Ser at tek fortsetter sitt subjektive oppgulp mot Apple. Kjøp iPhone X om du liker Apple sin vri på kjente løsninger? Seriøst? Kan ikke tek synke dypere? Så vidt meg bekjent er iPhone X eneste mobil med en fungerende punktscan av ansiktet, kan ikke sammenliknes med Samsung sin halvhjertede og defekte face scan. Og ikke kjøp iPhone X om du ikke ønsker å bli blakk? Samsung Note 8 hadde lik pris ved lansering, og koster fremdeles nesten like mye. iPhone X koster kanskje en 1000-lapp mer, men har både face-ID og er dobbelt så rask som Note 8, hvordan kan den da få kritikk for å være dyr, men ikke Note 8? Merkelig journalistikk. Det fins virkelig noen fanboys enda altså? Fantastisk morro å lese 3 Lenke til kommentar
Selectaa Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 (endret) 93MiChr, den 23 Okt 2017 - 10:15, sa: "Så vidt meg bekjent er iPhone X eneste mobil med en fungerende punktscan av ansiktet, kan ikke sammenliknes med Samsung sin halvhjertede og defekte face scan." Du mener fungerende face scan som bare fungerer mot ekte personer og lures ikke av identiske tvillinger..? Slik som MS kom ut med for vel to år siden nå. Endret 23. oktober 2017 av Selectaa 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg keramikklampe Skrevet 23. oktober 2017 Populært innlegg Del Skrevet 23. oktober 2017 Pris*: 4400 Kr - LG G6 5900 Kr - Samsung S8 6700 Kr - Samsung S8+ 7900 Kr - Huawei Mate 10 Pro 8000 Kr - Xiaomi Mi Mix 2 9000 Kr - LG V30 9300 Kr - Samsung Note 8 11000 Kr - Apple Iphone X Batteri: 4000 mAh - Huawei Mate 10 Pro 3500 mAh - Samsung S8+ 3400 mAh - Xiaomi Mi Mix 2 3300 mAh - LG G6 3300 mAh - LG V30 3300 mAh - Samsung Note 8 3000 mAh - Samsung S8 2700 mAh - Apple Iphone X Skjerm: 6,3" - OLED - Samsung Note 8 6,2" - OLED - Samsung S8+ 6,0" - OLED - Huawei Mate 10 Pro 6,0" - OLED - LG V30 5,8" - OLED - Samsung S8 5,8" - OLED - Apple Iphone X 6,0" - LCD - Xiaomi Mi Mix 2 5,7" - LCD - LG G6 Pikseltetthet: 570 ppi - Samsung S8 564 ppi - LG G6 537 ppi - LG V30 529 ppi - Samsung S8+ 521 ppi - Samsung Note 8 458 ppi - Apple Iphone X 403 ppi - Xiaomi Mi Mix 2 402 ppi - Huawei Mate 10 Pro Fysisk Størrelse: 101cm2 - Samsung S8 104cm2 - Apple Iphone X 107cm2 - LG G6 114cm2 - LG V30 115cm2 - Huawei Mate 10 Pro 115cm2 - Xiaomi Mi Mix 2 117cm2 - Samsung S8+ 122cm2 - Samsung Note 8 Vanntett: Ja - LG G6 Ja - Samsung S8 Ja - Samsung S8+ Ja - Huawei Mate 10 Pro Ja - LG V30 Ja - Samsung Note 8 Ja - Apple Iphone X Nei - Xiaomi Mi Mix 2 Penn: Ja - Samsung Note 8 Nei - LG G6 Nei - Samsung S8 Nei - Samsung S8+ Nei - Huawei Mate 10 Pro Nei - Xiaomi Mi Mix 2 Nei - LG V30 Nei - Apple Iphone X 3,5mm: Ja - LG G6 Ja - Samsung S8 Ja - Samsung S8+ Ja - LG V30 Ja - Samsung Note 8 Nei - Huawei Mate 10 Pro Nei - Xiaomi Mi Mix 2 Nei - Apple Iphone X Trådløs lading: Ja - LG G6 Ja - Samsung S8 Ja - Samsung S8+ Ja- LG V30 Ja - Samsung Note 8 Ja - Apple Iphone X Nei - Huawei Mate 10 Pro Nei - Xiaomi Mi Mix 2 Minnekort: Ja - LG G6 Ja - Samsung S8 Ja - Samsung S8+ Ja - LG V30 Ja - Samsung Note 8 Nei- Huawei Mate 10 Pro Nei - Xiaomi Mi Mix 2 Nei - Apple Iphone X *Pris lagt som base for sortering 11 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Ser at tek fortsetter sitt subjektive oppgulp mot Apple. Kjøp iPhone X om du liker Apple sin vri på kjente løsninger? Seriøst? Kan ikke tek synke dypere? Så vidt meg bekjent er iPhone X eneste mobil med en fungerende punktscan av ansiktet, kan ikke sammenliknes med Samsung sin halvhjertede og defekte face scan. Og ikke kjøp iPhone X om du ikke ønsker å bli blakk? Samsung Note 8 hadde lik pris ved lansering, og koster fremdeles nesten like mye. iPhone X koster kanskje en 1000-lapp mer, men har både face-ID og er dobbelt så rask som Note 8, hvordan kan den da få kritikk for å være dyr, men ikke Note 8? Merkelig journalistikk. Får håpe ikke dette ødela dagen din da. Fælt at noen er så stygge med verdens nest største selskap mimimi Hva heter verdens største da, og tenker du ansatte eller verdi? Tenkte på verdi ja, og det mest verdifulle nå er vel Alphabet. Lenke til kommentar
Oddmi Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Ser at tek fortsetter sitt subjektive oppgulp mot Apple. Kjøp iPhone X om du liker Apple sin vri på kjente løsninger? Seriøst? Kan ikke tek synke dypere? Så vidt meg bekjent er iPhone X eneste mobil med en fungerende punktscan av ansiktet, kan ikke sammenliknes med Samsung sin halvhjertede og defekte face scan. Og ikke kjøp iPhone X om du ikke ønsker å bli blakk? Samsung Note 8 hadde lik pris ved lansering, og koster fremdeles nesten like mye. iPhone X koster kanskje en 1000-lapp mer, men har både face-ID og er dobbelt så rask som Note 8, hvordan kan den da få kritikk for å være dyr, men ikke Note 8? Merkelig journalistikk. Får håpe ikke dette ødela dagen din da. Fælt at noen er så stygge med verdens nest største selskap mimimi Hva heter verdens største da, og tenker du ansatte eller verdi? Tenkte på verdi ja, og det mest verdifulle nå er vel Alphabet. Ikke ifølge denne for 2017. https://www.statista.com/statistics/263264/top-companies-in-the-world-by-market-value/ 1 Lenke til kommentar
Meiquieno-a Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Helt utrolig at du greier å utelate Nokia 8.. hvorfor ? Hvilke av mod..har utskiftbart batteri..Har du noe imot Nokia ? Lenke til kommentar
Meiquieno-a Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Hvilke av modellene har utskiftbart batteri.. Lenke til kommentar
Norpy Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 (endret) Jeg har selv S8 og skjønner ikke at den blir anbefalt. 1. Curved skjerm er en gimmick. - Jeg måtte deaktivere dette da det var umulig å holde i telefonen, uten å trykke på skjermkanten. - Veldig få om noen applikasjoner støtter dette. Opplever veldig ofte at tekst etc havnet i curved område. - Lettere å knuse 2. Du må ha Samung konto for å få oppdateringer av Samsung programvare. For all Samsung programvare blir oppdatert over samung sin egen appstore fremfor playstore. 3. Bixby knapp Endret 23. oktober 2017 av Norpy Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Hvilke av modellene har utskiftbart batteri.. Ingen, ei heller Nokia 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg