Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun slettet meg på snapchat

Anbefalte innlegg

Har holdt på med en jente på snapchat osv. i noen måneder nå og jeg sendte henne noe som hun misforstod veldig. Tok bilde av en skuespiller i filmen jeg så på og bang, tilfeldig så var den oversatte teksten "du er veldig stygg" med i bildet. Jeg tenkte ikke noe over det. Fikk skuespilleren på bildet og sendte det for å vise at jeg så på filmen. Jeg ser jo på film og man ser at det er filmtekst. Jeg ville aldri skrevet det til hun fordi hun er nydelig.

Jeg ble litt oppgitt av meg selv også... Kløne. Har ikke blitt addet på snap igjen eller fått melding andre steder. Jeg vil sende sms, men aner ikke hva jeg skal skrive. Må skrive en i morgen. Hun er altfor bra til å gi slipp på. Skulle møtes snart også. 

Hun hadde drukket siden hun sendte bilde av drinken. Er nå over et døgn siden. 

Tips anyone? 

Anonymous poster hash: 294db...0be
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er hun så sensitiv at hun slettet deg med en gang meldingen tikket inn så er hun ikke verdt å ta vare på. Å få bråk med en gang det er en misforståelse vil drepe et eventuellt forhold. Hadde hun vært verdt det så hadde hun sendt en melding og gitt deg muligheten til å forklare deg.

At dere ikke har møtt hverandre er bare positivt i denne situasjonen. Bedre å finne ut hvordan hun er før det blir noe seriøst eller enda verre at du smeller henne på tjukka.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

forget it, move on... ikke kast bort energi og tid på det. ikke svar = ikke interessert/hadet bra

beste du kan gjøre for deg selv er og ikke tenk på det, ikke send hun noe.

det her kommer til å skje mange ganger i livet ditt, det bare er sånn, bli vandt til det.

ha en mer fuck it holding til livet så blir ting mye bedre.

Lenke til kommentar

Nei. Jeg dropper henne ikke med mindre hun dropper meg som er fullt mulig, siden jeg ikke har hørt noe fra henne.  :confused:

Damer liker ikke desperate menn så jeg tenker at det kanskje ikke er bare den ene "snappen" som er grunnen til at hun ignorerer deg.

:confused: ?

Lenke til kommentar

Ok, det finnes kanskje en mellomting, men mann deg opp og treff henne!

Sendte melding tidligere i kveld med forklaring osv. Har ikke fått svar. 

Ikke det nei.

Geir :)

Geir! Du virker som en klok fyr. Skal jeg ringe henne (første gang) eller sende en melding med info hvor hun kan møte meg og håpe på at hun svarer/møter opp...

Lenke til kommentar

Geir! Du virker som en klok fyr. Skal jeg ringe henne (første gang) eller sende en melding med info hvor hun kan møte meg og håpe på at hun svarer/møter opp...

Om jeg på noen som helst måte er klok når det gjelder damer så er det vel helst klok av skade... :wee:

Men: Du har alt sendt en melding uten å få svar, etter at jeg spør hva det er med dere ungdom og sms, og du lurer på om du skal sende en til?

SMS gir avsenderen alle ulempene: Du ser ikke om hun får den, du ser ikke om hun leser den, du ser ikke hvordan hun reagerer når hun leser den. Ikke om hun smiler eller ler eller gråter eller banner eller hiver telefonen i veggen. Ikke om hun ikke vet hva hun skal svare eller om hun vil spenne deg på pinebenken eller vil at du skal krype eller ikke vil svare i det hele tatt. Men hun vet at du ikke vet. Så lenge hun ikke svarer er det dermed ditt problem og ikke hennes.

Så vil "ensomme menns klubb på diskusjon.no" fortelle deg at da er hun ikke noe å samle på. Det får være din vurdering. Jeg har aldri truffet noen perfekte mennesker, damer eller menn, og hva som er verd å samle på er absolutt individuelt. Dette kan være den testen, men da må dere nesten møte opp begge to.

Gjør det som skal til for å få kontakt, bortsette fra å krype, og så kan du vurdere om det er verd det. Husk, hvis en dame vil du skal krype nå, så vil hun det senere også. En limousin og Verdi er nok litt for mye for en ung jente, men blomster er bra...

Og ja, kanskje er det for sent. Da går du videre i livet. Da får det være hennes problem.

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om jeg på noen som helst måte er klok når det gjelder damer så er det vel helst klok av skade... :wee:

Men: Du har alt sendt en melding uten å få svar, etter at jeg spør hva det er med dere ungdom og sms, og du lurer på om du skal sende en til?

SMS gir avsenderen alle ulempene: Du ser ikke om hun får den, du ser ikke om hun leser den, du ser ikke hvordan hun reagerer når hun leser den. Ikke om hun smiler eller ler eller gråter eller banner eller hiver telefonen i veggen. Ikke om hun ikke vet hva hun skal svare eller om hun vil spenne deg på pinebenken eller vil at du skal krype eller ikke vil svare i det hele tatt. Men hun vet at du ikke vet. Så lenge hun ikke svarer er det dermed ditt problem og ikke hennes.

Så vil "ensomme menns klubb på diskusjon.no" fortelle deg at da er hun ikke noe å samle på. Det får være din vurdering. Jeg har aldri truffet noen perfekte mennesker, damer eller menn, og hva som er verd å samle på er absolutt individuelt. Dette kan være den testen, men da må dere nesten møte opp begge to.

Gjør det som skal til for å få kontakt, bortsette fra å krype, og så kan du vurdere om det er verd det. Husk, hvis en dame vil du skal krype nå, så vil hun det senere også. En limousin og Verdi er nok litt for mye for en ung jente, men blomster er bra...

Og ja, kanskje er det for sent. Da går du videre i livet. Da får det være hennes problem.

RIngte henne uten svar dessverre. Ville bare høre om hun var i live og be henne ut igjen som vi egentlig hadde avtalt nå til mandag neste uke. 

Lenke til kommentar

Da vil hun ikke. I hvert fall ikke nå. Kanskje vil hun bare være kostbar en stund til. Og da kan det kanskje være en god idé å la det være hennes problem. Synd, men sånn er det. Hun har nummeret ditt om hun ombestemmer seg, og så kan du vurdere om du vil (være kostbar også), eller om du vil i det hele tatt.

Håper hun vil være litt kostbar, men det virker litt for godt til å være sant akkurat nå. Vanskelig å la være å sende henne melding eller ringe igjen. Venter litt på henne jeg nå, hvis det skulle skje. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...