Unusual Autistic Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Hvem av disse to anbefaler dere En som skal kjøpe ny mobil til musikkspilling på jobb og spill og det meste bruk? Og selvom begge telefonene har bare 3gb ram minne, er det alikevel forskjell på de telefonene? Fryser nokia like mye som huawei p9 lite når man bruker spotify og spiller solitaire på en gang? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 HiSilicon Kirin 650 (cpu/chipset) i P9 vil for det meste oppfattes raskere enn Snapdragon 430 (Nokia 6). På en annen side har Nokia 32GB internminne flash. Jeg har en P9 Lite selv som ekstra/sekundær telefon. Eneste jeg ikke blir vant til på den er fingeravtrykk sensor på baksiden. Ellers er det veldig mye for pengene. Lenke til kommentar
Unusual Autistic Skrevet 23. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2017 Ok. Jeg har huawei p9 lite nå, men vurderte å bytte til nokia 6 i dag. Så huawei p9 lite er altså bedre i hastighet enn nokia 6 sån at da får jeg mer for pengene med huaweien min jeg kjøpte i fjor altså? Lenke til kommentar
Unusual Autistic Skrevet 23. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2017 HiSilicon Kirin 650 (cpu/chipset) i P9 vil for det meste oppfattes raskere enn Snapdragon 430 (Nokia 6). På en annen side har Nokia 32GB internminne flash. Jeg har en P9 Lite selv som ekstra/sekundær telefon. Eneste jeg ikke blir vant til på den er fingeravtrykk sensor på baksiden. Ellers er det veldig mye for pengene. Er p10 lite raskere enn nokia 6? Har p10 lite gyro sån at jeg kan spille vr spill med vrbriller?? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Er p10 lite raskere enn nokia 6? Har p10 lite gyro sån at jeg kan spille vr spill med vrbriller?? Uten at jeg skal si noe alt for spesifikt vil jeg tro at for en god VR-opplevelse må du regne med å kjøpe en modell med en "flaggskip"-SoC, som for eksempel Xperia XZ eller Nokia 8. Lenke til kommentar
Unusual Autistic Skrevet 23. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2017 Det ble en asus zenphone 3 max. Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Hadde tenkt å kjøpe Nokia 6 jeg også, men når jeg så den ikke hadde LED varslingslys ble jeg satt ut. Deretter testet jeg kameraet og bildene ble ikke skarpe. Det ble ikke noe kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå