2+4=6 Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Jeg var vitne til noe svært kvalmt her om dagen,jeg var på vei hjem og gikk over en bro da jeg la merke til en kar jeg kjenner stå ca midt på broen å ser utover,jeg,stopper opp å hilser slår av en prat,jeg la merke til at han hadde bæsj på den ene hånda,han lo og sa at han hadde vært under broen å gått på do.Mot oss kommer det en kar og da sier han bekjente av meg se nå,og akkurat i det han skal til å gå forbi oss så drar han fingeren som det var bæsj på over leppene til vedkommende,jeg blir fullstendig satt ut,klarer ikke helt å si noe.Vi snakkes sier han bekjente av meg og smiler før han løper,han andre fyren ser helt forstøkt ut,vi utveksler ikke noe ord før jeg går videre. Jeg har lurt på å gå til politiet med det,men jeg vet ikke om det er noe vits,tviler på det vil bli særlig prioritert,hva tenker dere ? Jeg regner jo nesten med at han vil skjønne at det meg som har "sladret" og jeg vet ikke åssen han vil reagere ovenfor meg.. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Det er mest sannsynlig liten vits, men hvis fyren som fikk bæsj på munnen har anmeldt så er jo du et vitne og da står saken hans sterkere. Ta deg en tur ned på politistasjonen og fortell hva som har skjedd så sjekker de om det er en anmeldelse inne. Ble rimelig kvalm når jeg leste historien din. Jeg blir fortsatt forbauset over hvor idioter folk presterer å være til tider. 1 Lenke til kommentar
2+4=6 Skrevet 22. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2017 Jepp,får gå ned en tur i mårra å høre.Men er du istand til slikt så føler jeg at det må være noe galt der,og jeg vet ikke helt om jeg vil utfordre meg på det,men ser det vel litt som en plikt også. Stakkars vedkommende,merker jeg blir direkte kvalm når jeg tenker på det. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Vedkommende med fæces (din bekjente), er det grunn til å tro at han har helseperoblemer, f.eks psykiatri eller demens? I så fall bør du sitedet finne frem til pårørende og be dem om å kontakte fastlegen. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Her høres det jo ut som helsevesenet er mer relevant enn rettsvesenet... 2 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Det han gjorde, gitt at dette ikke var en practical joke og tredjemann var med på leken, er noe av det mest integritetskrenkende jeg har hørt om på lenge, uten at vi snakker seksualisert vold. Ja, du bør gå til politiet. Det er så nedrig gjort at det ikke ligner grisen. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Hørtes ut som skjult kamera, alla Youtube video planer.. og en haug med nygatti.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Det var ikke Akerselva denne broa gikk over, tilfeldigvis? Hvem faen driter under en bro, bortsett fra drugiser? Og hvem andre er så sosialt bortseila at de tror noe slikt er en morsom spøk? Dette er nok til syvende og sist en jobb for helsevesenet, men for denne demografien tror jeg veien inn i helsevesenet går via politiet. Anonymous poster hash: ec430...fc8 Lenke til kommentar
2+4=6 Skrevet 24. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2017 Det var ikke Akerselva denne broa gikk over, tilfeldigvis? Hvem faen driter under en bro, bortsett fra drugiser? Og hvem andre er så sosialt bortseila at de tror noe slikt er en morsom spøk? Dette er nok til syvende og sist en jobb for helsevesenet, men for denne demografien tror jeg veien inn i helsevesenet går via politiet. Anonymous poster hash: ec430...fc8 Var nok ikke det,dette var i Kristiansand. Han så ikke spesielt ruset ut,en luktet litt alkohol så han var nok beruset i en eller annen grad,kanskje han rett å slett er i ferd med å utvikle en psykisk sykdom. Politiet hadde ikke fått inn noe melding ang dette,var nede i går,så da er det nok allerede for seint.. Hva tror dere evt straff hadde vært for noe som dette ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå