Gå til innhold

Best MP3 spiller til max kr. 1999,-


Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på MP3 spillere med bra design, god lyd, bra kvalitet og 128mb++ minne?

Har 2000 kroner og bruke siden den forgje ble ødelagt sist gang jeg var på fest.. Noen som stappa CF kortet feil vei og moste pinnene som leser så de knakk.

 

Noen anbefalinger? Link?

 

Trenger svar kjappt siden vi drar på ferie Mandag neste uke! Må bestille og sånt :p Ingenting er som og sitte på flyet i 12 timer vettu :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som om de som er her ikke vil svare på spørsmål vedrørende MP3 spillere. Men slik er ikke jeg!!

 

Ikke har jeg mye peil, og jeg har kun sett på MP3 spillere i et par uker, men du vil altså ha en sånn spiller med flash minne..

 

Jeg har lest litt tester og slikt, og personlig synes jeg Asono Beatsounds kommer godt ut. Her får du 256 mb for 1999,- og det er billig!! De får inn ny forsyning 10 sier de.

 

Denne spilleren har innebygget USB plugg-dings-greie (se bilder på siden) , så du bare dytter den inn i USB porten din, og du kan flytte sanger fram og tilbake slik du føler for det. Har i tillegg Radio og Voicerecorder, samt tar opp radio rett til MP3.

 

Ikke dårlig! Eneste kjipe er batterkapasiteten, som de sier er 9 timer. Mange tester der sier at det bare er 5, men med gode batterier kan du sikkert tyne det litt. Kjipt nr 2 er at den går på AAA batterier, så du må bytte ofte (oppladbare er digg!)

 

Se på den!

 

Har ikke kjøpt den jeg også, men lurer på det :thumbup:

 

ASONO

Lenke til kommentar

Nei, du er inne på noe der... Ikke mange svar å hente på spørsmål om MP3 spillere her nei. :no:

 

Jeg sitter i samme båt og har kikket litt på Asono Live 256 (1599,-) samt Mpio FL 100 (1599,-/1999,-) i tillegg. Sistnevnte grunnet mulighet for SD/MMC kort i tillegg.

 

 

Har også kikket på iAudio4, men den kommer ikke til Norge før i månedsskfite januar/februar iflg Enea. I tillegg ser den ut til å koste et par timelønner :D

 

 

Jeg har heller ikke mye erfaring med mp3 spillere, og da er det å tråle nettet etter info og håpe på at man etterhvert lander noenlunde trygt :yes:

 

 

mvh

Poul

Lenke til kommentar
Kjipt nr 2 er at den går på AAA batterier, så du må bytte ofte (oppladbare er digg!)

 

dette er et stort pluss og eneste minuset med JOS 110. har selv muvo mx, bruker 2 oppladbare aaa og har ca. 20 timer levetid, dersom man går tom (2 oppladdbare aaa koster ca. 60-70 kroner...) kan man kjøpe aaa overalt.

 

spesialbatterier må lades i spesial-lader eller gjennom usb og dette er et minus i boken min

Lenke til kommentar

Hvis dere blar litt nedover i sidene så ser dere grunnen til at ikke mange gidder svare på spørsmål om mp3-spillere lenger. Vi er rett og slett drittlei av å svare det samme om og om igjen. Det har vært litt for mange sånne tråder her i det siste. Med litt iq, og ved hjelp av google finner man fram til det man vil ha selv.

Ellser synes jeg asono har mye fint

Lenke til kommentar
Hvis dere blar litt nedover i sidene så ser dere grunnen til at ikke mange gidder svare på spørsmål om mp3-spillere lenger. Vi er rett og slett drittlei av å svare det samme om og om igjen. Det har vært litt for mange sånne tråder her i det siste. Med litt iq, og ved hjelp av google finner man fram til det man vil ha selv.

Glemt medisinen din i dag eller?

 

Ikke alle tråler forumet hver dag og har full oversikt over hva som er og ikke er, postet, slik som du tydeligvis har.

Lenke til kommentar
Er du fornøyd med din Muvo? Er det forresten NX du mener?

Kan du påpeke fordeler/bakdeler med den?

 

har NX, hadde apacer saken før, men den gikk i stykker. ( https://prisguiden.no/produkt/8617 )

 

positivt:

oppladbare aaa batterier kan benyttes

greie, norske menyer

god lyd (bruker koss sportrapro)

størrelse og design

 

negativt:

noe umoden firmware (oppdaterbar), har låst seg 2 ganger (ikke stort problem)

ikke supersterk uteffekt, noe som også kan være positivt da man kan unngå høreapparat ved 30-40 årsalderen.

skipping av sanger kan ikke gjøres gjennom tykke hansker

:)

 

har selv 128mb versjonen, men anbefaller på det sterkeste å gå for 256mb (regn ut kr pr. mb selv). har mine mp3 i alt preset standard, noen cd-rips er så store at det er plass til kun en cd på 128mb

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk synes 2000 for en MP3-spiller med 256 MB minne er billig! Det er jo sinnsvakt dyrt!

Kjøp en Sony netMD heller du! MZN510 til 1995,- hos elkjøp. Evt. MZN410 til 1495,- :D

Da kan du legge over mp3 like enkelt som en usb mp3-spiller. Du får plass til 236 minutter med 192kbit mp3 på en 80min MD. Så kan du ta med deg opptil flere MDer vet du ;)

Jeg har en MZN910S. Kunne ikke vært mer fornøyd! Klar og veldig bra lyd.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at folk synes 2000 for en MP3-spiller med 256 MB minne er billig! Det er jo sinnsvakt dyrt!

Kjøp en Sony netMD heller du! MZN510 til 1995,- hos elkjøp. Evt. MZN410 til 1495,- :D

Da kan du legge over mp3 like enkelt som en usb mp3-spiller. Du får plass til 236 minutter med 192kbit mp3 på en 80min MD. Så kan du ta med deg opptil flere MDer vet du ;)

Jeg har en MZN910S. Kunne ikke vært mer fornøyd! Klar og veldig bra lyd.

Så er det en teit størrelse på dem :no:

 

ps. er forelska i Specs knappen din, fatter ikke hvorfor hw.no kikker nermere på det fenomenet :thumbup:

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at folk synes 2000 for en MP3-spiller med 256 MB minne er billig! Det er jo sinnsvakt dyrt!

Kjøp en Sony netMD heller du! MZN510 til 1995,- hos elkjøp. Evt. MZN410 til 1495,- :D

Da kan du legge over mp3 like enkelt som en usb mp3-spiller. Du får plass til 236 minutter med 192kbit mp3 på en 80min MD. Så kan du ta med deg opptil flere MDer vet du ;)

Jeg har en MZN910S. Kunne ikke vært mer fornøyd! Klar og veldig bra lyd.

Så er det en teit størrelse på dem :no:

 

ps. er forelska i Specs knappen din, fatter ikke hvorfor hw.no kikker nermere på det fenomenet :thumbup:

Jeg har überleet skillz i PS veit du :)

Du må gjerne "låne" den :yes:

Ser så vanvittig mye bedre ut enn en lang sig. ;)

 

:xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...