Gå til innhold

Bør jeg oppdatere til ios11?

Gjest Slettet-8OkEXm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Veldig mange bugs.

helt ufattelig egentlig at Apple har gitt ut det makkverket av ett OS, virker som det er 50/50 om hvem som får trøbbel.

det er ganske mye bedre nå etter siste oppdatering, men jeg ville ha ventet litt til.

det er også en del idiotiske ting de har endret på, som f.eks at man ikke kan skru av wifi fra hurtigmenygreia.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Mener Apple nevnte at oppgraderinger tetter sikkerhetshull og gjør telefonen tryggere, det er derfor jeg vurderer å oppdatere. 

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler deg å oppgradere. Hovedgrunnen til det er fordi det er også en sikkerhetsoppgradering i alle versjoner av iOS. Jo nyere versjon du har, jo bedre sikret er du. 

Ja det er også flere som har opplevd problemer med iOS 11, men jeg kan av personlig erfaring si at jeg ikke har hatt et eneste problem med iOS 11. Jeg har vært med helt siden Beta 1 i Juni. Så når jeg leser at folk har problemer med iOS 11, så tror jeg det skyldes at de kanskje ikke har tatt en reset av telefonen på en stund, noe som anbefales. Mye småsnusk som henger igjen med tidligere versjoner av iOS.

Det er også korrekt det oddi skriver med at "gamle", altså apper som fortsatt kjører i 32bit ikke er støttet i iOS 11, men jeg tror ikke den listen er så veldig lang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...